Internationaler Tag der Kinderrechte

Internationaler Tag der Kinderrechte

  • Uređeno prije: 19d
  • 39
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Materijal za obilježavanje Svjetskog dana prava djece namijenjen je učenicima 7. i 8. razreda u okviru nastave njemačkog jezika. Sadrži tri međusobno povezane aktivnosti kojima se potiče komunikacija, kritičko mišljenje i kreativno izražavanje na stranom jeziku. Učenici kroz izradu plakata „Jung sein – Chancen und Probleme“ raspravljaju o prednostima i izazovima mladosti te proširuju vokabular iz svakodnevnog života. Aktivnost mini-debate na temu „Smartphone – Segen oder Fluch?“ razvija argumentaciju, razmjenu mišljenja i jezičnu sigurnost. Treća aktivnost uključuje parski rad i intervju „Jugend im Jahr 2025“, kojim učenici uvježbavaju postavljanje pitanja i oblikovanje usmenog prikaza tuđih odgovora. Materijal završava zajedničkim panoom „Botschaften an die Jugend“, čime se potiče pozitivna razredna klima i osobno izražavanje.

    Doprinosi

    Nusreta Murtič, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.7.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.7.2. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.7.2. Učenik opisuje konkretne primjere međukulturnih susreta te objašnjava moguće uzroke nesporazuma i predlaže rješenja

    Skraćeni naziv

    Metode, aktivnosti i sadržaji prilagođeni darovitim, potencijalno darovitim i kreativnim učenicima 7. i 8. razreda

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.11.2025.

    Tagovi

    Deutsch als Fremdsprache, darovoviti učenici

    Datum unosa materijala

    15.11.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara