Inkluzivna i diferencirana nastava

Inkluzivna i diferencirana nastava

  • Uređeno prije: 28d
  • 1474
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Priručnik „Inkluzivna i diferencirana nastava – strategije za uvažavanje različitosti u učionici“ nastao je kao rezultat učenja i razmjene iskustava autorica s učiteljima i stručnjacima iz nekoliko europskih država tijekom Erasmus+ tečajeva na temu inkluzivnog obrazovanja: „Understanding and Supporting Students with ASD and ADHD“ (Firenca, Italija) i „Inclusive Education for All“ (Madrid, Španjolska). Priručnik nudi pregled primjera dobre prakse, strategija i pristupa koji potiču uključivanje svih učenika u proces učenja, s naglaskom na razumijevanje i podršku učenicima s poremećajima iz spektra autizma (ASD) i poremećajem pažnje i hiperaktivnosti (ADHD). Kroz konkretne prijedloge i metode rada, autorice predstavljaju načine prilagodbe nastave, razvijanja socijalnih i emocionalnih vještina učenika te promicanja pozitivnog i podržavajućeg školskog okruženja. Poseban naglasak stavljen je na diferencirane pristupe poučavanju, suradnju učitelja i stručnih suradnika te važnost empatične komunikacije i razumijevanja različitih potreba učenika. Cilj priručnika je pružiti podršku učiteljima i školama u stvaranju inkluzivnog okruženja u kojem svako dijete ima priliku učiti, napredovati i osjećati se prihvaćeno.

    Doprinosi

    Marija Purgar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi

    Skraćeni naziv

    Strategije za uvažavanje različitosti u učionici

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    01.10.2025.

    Tagovi

    #različitost, # učenici s teškoćama, # inkluzivno obrazovanje, # diferencirana nastava

    Datum unosa materijala

    06.11.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara