Opis materijala
Učenici će očitavati vrijeme na uri. Odgovarat će na pitanja vezana za uru. Razlikovat će prijepodnevne i poslijepodnevne sate. Čitat će priču o Pinokiu i označavati zadano vrijeme prema uputama. Rješavat će zadatke primjenjujući stečene spoznaje.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.1.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi jednostavnim strategijama učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz pomoć učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.1.2. Praćenje - Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.1.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.1.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.3. Razvija svoje potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.4. Razvija radne navike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.1.1. Učenik uz učiteljevu pomoć odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje jednostavnih zadataka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.1.3. Učenik primjenjuje pravila za odgovorno i sigurno služenje programima i uređajima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.1.4. Učenik prepoznaje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.2.2. Učenik objašnjava organiziranost vremena i prikazuje vremenski slijed događaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.2.3. Učenik uspoređuje, predviđa promjene i odnose te prikazuje promjene u vremenu
Skraćeni naziv
Koliko je sati ?
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
27.10.2025.
Datum unosa materijala
27.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Pisano zbrajanje i oduzimanje brojeva do 100, Slovo kao znak za broj (ponavljanje)
Jelena Runac
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Matematika
7. r. Inicijalno ponavljanje
Melita Horvatek Forjan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Komentari