Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Katolički vjeronauk, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.
PP SK KV B.2.2. Učenik imenuje Isusa kao Sina Božjeg i Spasitelja.
Razrada ishoda:
–imenuje Isusa kao Spasitelja na temelju ključnih biblijskih događaja: Isusove posljednje večere, muke, smrti i uskrsnuća.
PP SKA KV B.2.3. Učenik prepoznaje Isusa kao Sina Božjeg i Spasitelja.
Razrada ishoda:
– prepoznaje biblijske događaje koji govore o Isusovu rođenju
– prepoznaje Isusa kao Spasitelja u biblijskim tekstovima koji govore o Isusovoj muci, smrti i uskrsnuću.
Učenici se, usvajajući ove ishode, upoznaju s osobom Isusa Krista upoznajući važnije događaje iz njegova života: rođenje, javno djelovanje, Posljednju večeru, muku, smrt i uskrsnuće.
Ishodi razrade aktivnosti usmjereni su na događaje Isusova rođenja i vazmenoga otajstva. Pomoću interaktivnih biblijskih priča učenici na prilagođen način bolje razumiju osnovne događaje iz Isusova života. Sudjelovanjem u interaktivnim biblijskim pričama učenici nisu samo pasivni promatrači, već aktivno uključeni u stvaranje priče. Aktivnosti su konkretne, obogaćene multisenzornim poticajima kako bi učenici upoznali događaje Isusova života i na doživljajnoj razini. Ovako osmišljene aktivnosti osobito su važne za učenike s većim senzoričkim poteškoćama i autizmom.
Preporučenim se aktivnostima može koristiti i za bilo koju drugu biblijsku priču jer su dovoljno otvorene te se lako mogu modificirati i prilagoditi različitim dobnim skupinama i razinama razumijevanja.
Ishodi na razini aktivnosti
Učenik prepoznaje biblijske likove pomoću figura i kartica.
Učenik se prisjeća osnovnih događaja u biblijskoj priči.
Učenik prepoznaje povezanost likova i događaja u priči.
Kratak opis aktivnosti
Vjeroučitelj priprema kutijice koje sadrže figure i kartice iz odabrane biblijske priče. Svaka kutija sadrži prikaze samo jedne biblijske priče. Vjeroučitelji može pripremiti broj kutijica, odnosno priča, u skladu s interesima i mogućnostima učenika. Ovakav način omogućuje učenicima prepoznavanje i odabir priče koju žele ponoviti. Učenici prepoznaju biblijske priče pomoću likova (figura i kartica), uparuju figure i kartice, uz usmjeravanje slažu figure u skladu s tijekom priče te odgovaraju na jednostavna pitanja.
Doprinosi
Tanja Horvat, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Marina Mihić, Autor
Kristina Benček, Autor
Tanja Horvat, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Katolički vjeronauk-> 2. dobna skupina
Skraćeni naziv
KUTIJICE S FIGURICAMA I KARTICAMA BIBLIJSKIH PRIČA
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
19.10.2025.
Tagovi
katolički vjeronauk, 2.dobna skupina 11-15, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Katolički vjeronauk, Posebni programi, Učenici s teškoćama u razvoju, MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Biblijske priče
Datum unosa materijala
19.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Camp - namjerni kič
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Umjetničke škole
Uređeno prije: 4d
1
Komentari