LABIRINT POVJERENJA

LABIRINT POVJERENJA

  • Uređeno prije: 1mj
  • 65
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Katolički vjeronauk, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. PP OŠ KV C.2.1. Učenik povezuje vrijednosti prijateljstva, pomaganja i opraštanja sa životnim situacijama. Razrada ishoda: – prepoznaje znakove prijateljstva – prepoznaje načine na koje može pomoći drugima – prepoznaje važnost svojih postupaka za stvaranje prijateljstva – primjenjuje znakove prijateljstva prema drugim učenicima. Ovim se ishodom učenika usmjerava na razvijanje duha prijateljstva, povjerenja i poštovanja u vjeronaučnoj i razrednoj zajednici. Realizacija ishoda omogućuje učeniku pokazivanje otvorenosti za prijateljstvo i izdvajanje prijateljstva kao bitne odrednicu života u zajednici. Prikazane aktivnosti su primjeri realiziranja pojedinih ishoda iz razrade. Ishodi na razini aktivnosti Učenik prepoznaje znakove prijateljstva pomoću praktičnoga iskustva prihvaćanja i pružanja podrške vršnjaku pri prolasku kroz labirint. Učenik razvija osjećaj samopouzdanja i ponosa zbog pomaganja vršnjaku. Učenik razvija osjećaj sigurnosti u razrednom okružju. Kratak opis aktivnosti Učenici u parovima vode jedan drugoga kroz jednostavan labirint s povezom preko očiju kako bi naučili važnost povjerenja i pomaganja prijateljima. Labirint je sastavljen od konopa na podu tako da na početku stoji loptica, a na kraju košarica u koju treba staviti lopticu.

    Doprinosi

    Tanja Horvat, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Katolički vjeronauk-> 2. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    LABIRINT POVJERENJA

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.10.2025.

    Tagovi

    katolički vjeronauk, povjerenje, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Katolički vjeronauk, Posebni programi, Učenici s teškoćama u razvoju, MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Drugi razred, Prijateljstvo, Labirint, Igra - labirint, Labirint prijateljstva

    Datum unosa materijala

    16.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara