Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula
PP OŠ TJ A.6.1.
Učenik razumije kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.2.
Učenik čita kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.3.
Učenik govori kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.6.4.
Učenik sudjeluje u kratkome i vrlo jednostavnome vođenom razgovoru.
PP OŠ TJ A.6.5.
Učenik piše kratak i vrlo jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ B.6.1.
Učenik prepoznaje osnovne sličnosti i razlike između talijanske i vlastite kulture.
PP OŠ TJ B.6.2.
Učenik primjenjuje obrasce uljudnog ophođenja na talijanskom jeziku.
PP OŠ TJ B.6.3.
Učenik prepoznaje jednostavne primjere međukulturnih susreta.
PP OŠ TJ C.6.1.
Učenik se koristi vrlo jednostavnim kognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.2.
Učenik se koristi vrlo jednostavnim metakognitivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.3.
Učenik odabire i koristi se jednostavnim društveno-afektivnim strategijama učenja jezika.
PP OŠ TJ C.6.4.
Učenik odabire različite jednostavne izvore informacija u skladu s potrebama.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti
Učenik prepoznaje i imenuje tipične talijanske prehrambene proizvode.
Učenik kategorizira namirnice prema skupinama.
Učenik opisuje slikovne predloške koji prikazuju prehranu, pravilnu prehranu i tipična talijanska jela
koristeći se nazivima na talijanskom jeziku.
Učenik izrađuje plakat o pravilnoj prehrani koristeći se primjerenim vokabularom na talijanskom
jeziku.
Učenik osmišljava vlastiti jelovnik na talijanskom jeziku koristeći se naučenim vokabularom.
Učenik prepoznaje i koristi se osnovnim gestama koje karakteriziraju talijansku kulturu i govor vezan
za komunikaciju o hrani i piću.
Učenik prepoznaje značaj i posebnosti talijanske kuhinje u okviru kulturnoga nasljeđa.
Učenik piše kratke i jednostavne tekstove u sadašnjem vremenu o prehrani koristeći se zadanim
predloškom.
Učenik sastavlja popis za kupnju na talijanskom jeziku koristeći se odgovarajućim naziv namirnica.
Doprinosi
Nataša Ilić-Agatić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Roberta Bonassin, Autor
Ivana Lukić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 6. razred OŠ
Skraćeni naziv
Moja magična jabuka
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
06.10.2025.
Tagovi
prehrana, učenici s teškoćama, šesti razred, posebni programi, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik
Datum unosa materijala
06.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
JABUKO RUMENA
Ina Đaković
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Turizam i ugostiteljstvo • Ugostiteljstvo
DOCX
Aktivnost: Moj dnevnik slobodnoga vremena, III. dobna skupina
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike • 3. dobna skupina
DOCX
Komentari