Aktivnost: Oboji i nauči prostorije u mome domu

Aktivnost: Oboji i nauči prostorije u mome domu

  • Uređeno prije: 1mj
  • 38
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija. Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula PP OŠ TJ A.3.1. Učenik razumije kratke i vrlo jednostavne rečenice poznate tematike. PP OŠ TJ A.3.2. Učenik reproducira kratke i vrlo jednostavne rečenice poznate tematike. PP OŠ TJ A.3.3. Učenik čita učestale riječi poznate tematike. PP OŠ TJ A.3.4. Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i vrlo jednostavnom vođenom razgovoru koristeći se kratkim i vrlo jednostavnim rečenicama. PP OŠ TJ A.3.5. Učenik prepisuje jednostavne poznate riječi. PP OŠ TJ B.3.1. Učenik opisuje osnovna obilježja talijanske kulture i stječe pozitivan stav prema učenju talijanskog jezika. PP OŠ TJ C.3.1. Učenik prepoznaje jednostavne strategije za slušanje i govorenje. PP OŠ TJ C.3.2. Učenik prepoznaje vrlo jednostavne strategije za čitanje i pisanje. PP OŠ TJ C.3.3. Učenik prepoznaje jednostavne društveno-afektivne strategije. PP OŠ TJ C.3.4. Učenik se koristi osnovnim izvorima informacija. Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti Učenik povezuje izgovorene riječi i/ili vrlo kratke i vrlo jednostavne rečenice ili njihov zvučni zapis sa slikovnim prikazima i predmetima. Učenik imenuje prostorije u svojemu neposrednom okružju (prostorije u svojem domu). Učenik imenuje namještaj. Učenik imenuje igračke. Učenik navodi mjesto na kojemu se tko ili što nalazi. Učenik prema govornom modelu oponaša talijanski sustav glasova. Učenik čita kratke slikovne rečenice pamteći sliku ponuđene riječi. Učenik postavlja pitanja prema predlošku. Učenik odgovara na pitanja prema predlošku. Učenik odgovara na jednostavna pitanja o sadržaju slikopriče. Učenik preslikava jednostavne poznate riječi prema predlošku. Učenik sudjeluje u igri s vršnjacima.

    Doprinosi

    Nataša Ilić-Agatić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Patrizia Pitacco, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 3. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Oboji i nauči

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    06.10.2025.

    Tagovi

    učenici s teškoćama, Moj dom, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, posebni programi, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik, Treći razred

    Datum unosa materijala

    06.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara