Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula:
PP OŠ TJ A.7.1. Učenik razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.2. Učenik čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.3. Učenik govori kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnom razgovoru.
PP OŠ TJ A.7.5. Učenik piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ B.7.1. Učenik imenuje osnovne sličnosti i razlike između talijanske i vlastite kulture.
PP OŠ TJ B.7.2. Učenik primjenjuje jednostavne primjere međukulturnih susreta.
PP OŠ TJ B.7.3. Učenik na jednostavnim i konkretnim primjerima pokazuje poštovanje vlastite i talijanske kulture.
PP OŠ TJ C.7.1. Učenik prepoznaje jednostavne kognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.2. Učenik prepoznaje jednostavne metakognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.3. Učenik primjenjuje jednostavne društveno-afektivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.4.Učenik odabire različite izvore informacija u skladu s potrebama i interesima.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti:
Učenik čita kratak i jednostavan tekst o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik postavlja pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik odgovara na pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik opisuje slikovne predloške vezane uz aktivnosti u slobodno vrijeme.
Učenik sudjeluje u kratkom i jednostavnom razgovoru o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik piše kratak i jednostavan tekst u sadašnjem vremenu na temelju predloška.
Učenik prepoznaje i uspoređuje aktivnosti vršnjaka u slobodno vrijeme.
Učenik izrađuje plakat o zadanoj temi.
Doprinosi
Ivana Lukić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ivana Lukić, Autor
Roberta Bonassin, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 7. razred OŠ
Skraćeni naziv
Dopuni rečenicu
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.10.2025.
Tagovi
učenici s teškoćama, 7. razred, posebni programi, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, U slobodno vrijeme
Datum unosa materijala
04.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Aktivnost: Dekodiranje poruka pomoću ASCII tablice, 6.razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike • 6. razred OŠ
DOCX
Aktivnost: Zvuk, fotografija, video – priča o prirodi, 2. razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike • 2. razred OŠ
DOCX
Komentari