Aktivnost Slobodno vrijeme dječaka i djevojčice

Aktivnost Slobodno vrijeme dječaka i djevojčice

  • Uređeno prije: 2mj
  • 23
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija. Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula PP OŠ TJ A.7.1. Učenik razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike. PP OŠ TJ A.7.2. Učenik čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike. PP OŠ TJ A.7.3. Učenik govori kratak i jednostavan tekst poznate tematike. PP OŠ TJ A.7.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnom razgovoru. PP OŠ TJ A.7.5. Učenik piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike. PP OŠ TJ B.7.1. Učenik imenuje osnovne sličnosti i razlike između talijanske i vlastite kulture. PP OŠ TJ B.7.2. Učenik primjenjuje jednostavne primjere međukulturnih susreta. PP OŠ TJ B.7.3. Učenik na jednostavnim i konkretnim primjerima pokazuje poštovanje vlastite i talijanske kulture. PP OŠ TJ C.7.1. Učenik prepoznaje jednostavne kognitivne strategije učenja jezika. PP OŠ TJ C.7.2. Učenik prepoznaje jednostavne metakognitivne strategije učenja jezika. PP OŠ TJ C.7.3. Učenik primjenjuje jednostavne društveno-afektivne strategije učenja jezika. PP OŠ TJ C.7.4. Učenik odabire različite izvore informacija u skladu s potrebama i interesima. Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti Učenik čita kratak i jednostavan tekst o aktivnostima u slobodno vrijeme. Učenik postavlja pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme. Učenik odgovara na pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme. Učenik opisuje slikovne predloške vezane uz aktivnosti u slobodno vrijeme. Učenik sudjeluje u kratkom i jednostavnom razgovoru o aktivnostima u slobodno vrijeme. Učenik piše kratak i jednostavan tekst u sadašnjem vremenu na temelju predloška. Učenik prepoznaje i uspoređuje aktivnosti vršnjaka u slobodno vrijeme. Učenik izrađuje plakat o zadanoj temi.

    Doprinosi

    Roberta Bonassin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Patrizia Pitacco, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 7. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Slobodno vrijeme dječaka i djevojčice

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    03.10.2025.

    Tagovi

    učenici s teškoćama, sedmi razred, Slobodno vrijeme, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Posebni programi, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik

    Datum unosa materijala

    03.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara