Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula
PP OŠ TJ A.7.1.
Učenik razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.2.
Učenik čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.3.
Učenik govori kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ A.7.4.
Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnom razgovoru.
PP OŠ TJ A.7.5.
Učenik piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike.
PP OŠ TJ B.7.1.
Učenik imenuje osnovne sličnosti i razlike između talijanske i vlastite kulture.
PP OŠ TJ B.7.2.
Učenik primjenjuje jednostavne primjere međukulturnih susreta.
PP OŠ TJ B.7.3.
Učenik na jednostavnim i konkretnim primjerima pokazuje poštovanje vlastite i talijanske kulture.
PP OŠ TJ C.7.1.
Učenik prepoznaje jednostavne kognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.2.
Učenik prepoznaje jednostavne metakognitivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.3.
Učenik primjenjuje jednostavne društveno-afektivne strategije učenja jezika.
PP OŠ TJ C.7.4.
Učenik odabire različite izvore informacija u skladu s potrebama i interesima.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti
Učenik čita kratak i jednostavan tekst o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik postavlja pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik odgovara na pitanja o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik opisuje slikovne predloške vezane uz aktivnosti u slobodno vrijeme.
Učenik sudjeluje u kratkom i jednostavnom razgovoru o aktivnostima u slobodno vrijeme.
Učenik piše kratak i jednostavan tekst u sadašnjem vremenu na temelju predloška.
Učenik prepoznaje i uspoređuje aktivnosti vršnjaka u slobodno vrijeme.
Učenik izrađuje plakat o zadanoj temi.
Doprinosi
Roberta Bonassin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Roberta Bonassin, Autor
Ivana Lukić, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 7. razred OŠ
Skraćeni naziv
U slobodno vrijeme
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
03.10.2025.
Tagovi
učenici s teškoćama, sedmi razred, Slobodno vrijeme, posebni programi, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik
Datum unosa materijala
03.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Vodič za samostalnu obradu teme iz povijesti u video izričaju
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Povijest
PPTX
Komentari