Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnog predmeta Talijanski jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Predložene aktivnosti omogućuju usvajanje odgojno-obrazovnih ishoda iz triju različitih domena. Aktivnosti su usmjerene na neposredno okruženje učenika, predmete iz svakodnevne upotrebe i njihov svakodnevni život. Povezane su s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama, omogućujući integrirano učenje i razvoj ključnih kompetencija.
Odgojno-obrazovni ishodi predmetnoga kurikula
PP OŠ TJ A.3.1.
Učenik razumije kratke i vrlo jednostavne rečenice poznate tematike.
PP OŠ TJ A.3.2.
Učenik reproducira kratke i vrlo jednostavne rečenice poznate tematike.
PP OŠ TJ A.3.3.
Učenik čita učestale riječi poznate tematike.
PP OŠ TJ A.3.4.
Učenik sudjeluje u vrlo kratkome i vrlo jednostavnom vođenom razgovoru koristeći se kratkim i vrlo
jednostavnim rečenicama.
PP OŠ TJ A.3.5.
Učenik prepisuje jednostavne poznate riječi.
PP OŠ TJ B.3.1.
Učenik opisuje osnovna obilježja talijanske kulture i stječe pozitivan stav prema učenju talijanskog
jezika.
PP OŠ TJ C.3.1.
Učenik prepoznaje jednostavne strategije za slušanje i govorenje.
PP OŠ TJ C.3.2.
Učenik prepoznaje vrlo jednostavne strategije za čitanje i pisanje.
PP OŠ TJ C.3.3.
Učenik prepoznaje jednostavne društveno-afektivne strategije.
PP OŠ TJ C.3.4.
Učenik se koristi osnovnim izvorima informacija.
Odgojno-obrazovni ishodi aktivnosti
Učenik povezuje izgovorene riječi i/ili vrlo kratke i vrlo jednostavne rečenice ili njihov zvučni zapis
sa slikovnim prikazima i predmetima.
Učenik imenuje prostorije u svojemu neposrednom okružju (prostorije u svojem domu).
Učenik imenuje namještaj.
Učenik imenuje igračke.
Učenik navodi mjesto na kojemu se tko ili što nalazi.
Učenik prema govornom modelu oponaša talijanski sustav glasova.
Učenik čita kratke slikovne rečenice pamteći sliku ponuđene riječi.
Učenik postavlja pitanja prema predlošku.
Učenik odgovara na pitanja prema predlošku.
Učenik odgovara na jednostavna pitanja o sadržaju slikopriče.
Učenik preslikava jednostavne poznate riječi prema predlošku.
Učenik sudjeluje u igri s vršnjacima.
Doprinosi
Roberta Bonassin, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Roberta Bonassin, Autor
Ivana Lukić, Autor
Nataša Ilić-Agatić, Autor
Patrizia Pitacco, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Talijanski jezik-> 3. razred OŠ
Skraćeni naziv
Pogodi
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
03.10.2025.
Tagovi
učenici s teškoćama, Moj dom, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, posebni programi, MZOM, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Talijanski jezik, Treći razred
Datum unosa materijala
03.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Dan mrtvih u Meksiku - aktivnost za 8. razred osnovne škole, poseban program, Španjolski jezik
Marija Kotarski, Daria Acinger, Dinka Žulić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Španjolski jezik • 8. razred OŠ
DOCX
Aktivnost: Zvuk, fotografija, video – priča o prirodi, 2. razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike • 2. razred OŠ
DOCX
Komentari