Razvijanje višestrukih inteligencija u individualnoj nastavi glazbenog instrumenta

Razvijanje višestrukih inteligencija u individualnoj nastavi glazbenog instrumenta

  • Uređeno prije: 2mj
  • 63
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Ovaj članak razmatra kako se ideje Howarda Gardnera (The Disciplined Mind) i Thomasa Armstronga (Pametniji ste nego što mislite) mogu primijeniti u individualnoj nastavi glazbenog instrumenta, s naglaskom na flauti. U tom procesu ključnu ulogu imaju višestruke inteligencije koje omogućuju nastavniku da prepozna i razvija različite potencijale učenika. Tekst nudi i konkretne prijedloge strategija za učitelje, čime se otvara prostor da nastava instrumenta postane bogatija, kreativnija i primjenjiva u širem pedagoškom kontekstu.

    Doprinosi

    Jelena Geček, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Likovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Plesne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist
    • Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik pjevač
    • Obrazovni sadržaji-> Rani i predškolski odgoj i obrazovanje

    Skraćeni naziv

    Razvoj višestrukih inteligencija

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Copyright - Sva prava zadržana

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    30.09.2025.

    Tagovi

    flauta, #nastava, glazbena škola, višestruke inteligencije, Howard Gardner, pedagogija, glazbeni instrument, thomas armstrong, inteligencija, disciplinirani um

    Datum unosa materijala

    03.10.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    avatar

    Vlatka Taborsky

    07.10.2025. 14:00

    Vrlo poučno i zanimljivo.

    Vrlo poučno i zanimljivo.