Opis materijala
Ovaj članak razmatra kako se ideje Howarda Gardnera (The Disciplined Mind) i Thomasa Armstronga (Pametniji ste nego što mislite) mogu primijeniti u individualnoj nastavi glazbenog instrumenta, s naglaskom na flauti. U tom procesu ključnu ulogu imaju višestruke inteligencije koje omogućuju nastavniku da prepozna i razvija različite potencijale učenika. Tekst nudi i konkretne prijedloge strategija za učitelje, čime se otvara prostor da nastava instrumenta postane bogatija, kreativnija i primjenjiva u širem pedagoškom kontekstu.
Doprinosi
Jelena Geček, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Likovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Plesne škole
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik instrumentalist
- Obrazovni sadržaji-> Umjetničke škole-> Glazbene škole-> Glazbenik pjevač
- Obrazovni sadržaji-> Rani i predškolski odgoj i obrazovanje
Skraćeni naziv
Razvoj višestrukih inteligencija
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Copyright - Sva prava zadržana
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
30.09.2025.
Tagovi
flauta, #nastava, glazbena škola, višestruke inteligencije, Howard Gardner, pedagogija, glazbeni instrument, thomas armstrong, inteligencija, disciplinirani um
Datum unosa materijala
03.10.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
AI kao pomagač u školskim izazovima
Davorka Medvedović
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
PDF
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Komentari
Vlatka Taborsky
07.10.2025. 14:00Vrlo poučno i zanimljivo.
Vrlo poučno i zanimljivo.