Školsko dvorište kao učionica

Školsko dvorište kao učionica

  • Uređeno prije: 2mj
  • 39
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Priprema i plan aktivnosti istraživačke nastave - Šetnja kroz godišnja doba Učenici će objasniti  i razumjeti izmjenu godišnjih doba i vremenskih promjena u prirodi,  imenovati godišnja doba i vremenske prilike u prirodi i razlikovati ih prema temeljnim obilježjima.  očiti promjene na promatranom listopadnom drvetu tijekom godine. Imenovati vremenske prilike: sunčano, oblačno, kišovito, snježno, maglovito, vjetrovito; prepoznati i crtati simbole za označavanje vremenskih prilika. Razvijati sposobnost promatranja prirode, uočavanja promjena u prirodi, zaključivanja te upotrebe stečenih znanja u svakodnevnom životu, razvijati sposobnost promatranja, razlikovanja, zaključivanja, uočavanja, opisivanja, bilježenja, crtanja, prezentiranja te izgrađivati ekološku svijest učenika i razvijati ljubav prema prirodi.

    Doprinosi

    Mira Topić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija

    Skraćeni naziv

    Godišnja doba - istraživačka nastava u prvom razredu

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.09.2025.

    Tagovi

    Godišnja doba

    Datum unosa materijala

    28.09.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara