Opis materijala
Priprema i plan aktivnosti istraživačke nastave - Šetnja kroz godišnja doba
Učenici će objasniti i razumjeti izmjenu godišnjih doba i vremenskih promjena u prirodi, imenovati godišnja doba i vremenske prilike u prirodi i razlikovati ih prema temeljnim obilježjima.
očiti promjene na promatranom listopadnom drvetu tijekom godine. Imenovati vremenske prilike: sunčano, oblačno, kišovito, snježno, maglovito, vjetrovito; prepoznati i crtati simbole za označavanje vremenskih prilika. Razvijati sposobnost promatranja prirode, uočavanja promjena u prirodi, zaključivanja te upotrebe stečenih znanja u svakodnevnom životu, razvijati sposobnost promatranja, razlikovanja, zaključivanja, uočavanja, opisivanja, bilježenja, crtanja, prezentiranja te izgrađivati ekološku svijest učenika i razvijati ljubav prema prirodi.
Doprinosi
Mira Topić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija
Skraćeni naziv
Godišnja doba - istraživačka nastava u prvom razredu
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.09.2025.
Tagovi
Godišnja doba
Datum unosa materijala
28.09.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Das mache ich gern
Nusreta Murtič
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Strani jezik
Program poticanja socioemocionalnog razvoja darovitih učenika - Ljutnja kao vodič
priručnik
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Osobni i socijalni razvoj
PDF
Komentari