Aktivnost: Moja obitelj, 3.razred OŠ

Aktivnost: Moja obitelj, 3.razred OŠ

  • Uređeno prije: 2mj
  • 31
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Njemački jezik, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. U planiranoj aktivnosti ponavljaju se i uvode jezični sadržaji vezani uz obitelj. Učenici mogu povezati već usvojene izraze, primjerice, Ich bin Marko. / Wer bist du? / Wer ist das? s novim izrazima za članove vlastite obitelji: meine Familie / meine Mama / mein Papa. Učenici kratko prezentiraju o svojoj obitelji i sebi temeljem fotografija (za koje im je učitelj prethodno rekao da ih donesu na sat) ili crteža koje crtaju na satu. Ovo je aktivnost u kojoj se može pratiti ostvarenje svih odgojno-obrazovnih ishoda iz domene Komunikacijska jezična kompetencija. Ova aktivnost omogućuje ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda domene Samostalnost u ovladavanju jezikom jer učenici samostalno na temelju slikovnoga predloška predstavljaju vlastitu obitelj. Osim toga pomoću predloška izrađuju vlastite papirnate lutke za prst i koriste se njima za bolje razumijevanje i produkciju. Uče kako se ophoditi prema ostalim učenicima jer u sklopu igre Plešemo u krugu ispadaju ili ostaju u igri. Isto se tako ostvaruju odgojno-obrazovni ishodi iz domene Međukulturna komunikacijska kompetencija budući da lutak Hans iz Njemačke predstavlja svoju obitelj koristeći se tipičnim njemačkim imenima. Odgojno-obrazovni ishodi i razrada ishoda PP OŠ NJ A.3.1. Učenik pokazuje razumijevanje jednostavnih riječi i jednostavnih rečenica pri slušanju i čitanju. Pri slušanju učenik pokazuje razumijevanje riječi die Mama / der Papa / die Familie povezujući ih s vizualnim podražajem te verbalno/neverbalno reagira na njih. Pokazuje razumijevanje rečenica Ich bin Hans. Wer bist du? Das ist meine Familie. Das ist mein Papa. Das ist meine Mama. i verbalno/neverbalno reagira na njih. PP OŠ NJ A.3.2. Učenik govori jednostavne riječi i jednostavne rečenice oponašajući izgovor i intonaciju govornoga modela. Učenik ponavlja riječi die Mama / der Papa / die Familie te rečenice Ich bin Hans. Wer bist du? Das ist meine Familie. Das ist mein Papa. Das ist meine Mama. prema zvučnom predlošku. PP OŠ NJ A.3.3. Učenik sudjeluje u dijalogu koristeći se jednostavnim riječima i jednostavnim, kratkim rečenicama pomoću ponuđenih komunikacijskih obrazaca. Učenik sudjeluje u kratkom razgovoru ponavljajući rečenice Ich bin... (Hans). Wer bist du? PP OŠ NJ A.3.4. Učenik prepisuje grafijski prikaz jednostavnih riječi. Učenik dovršava zadane riječi, tj. imena, ucrtavajući pojedina slova ili cjelokupno ime. PP OŠ NJ B.3.1. Učenik prepoznaje osnovne informacije o kulturama povezanim s njemačkim jezikom. Učenik prepoznaje njemačka imena, izgovor i intonaciju. PP OŠ NJ B.3.2. Učenik navodi osnovne obrasce uljudnoga ophođenja prema drugima u simuliranim/autentičnim situacijama. Učenik oponašajući model pozdravlja druge učenike i predstavlja se: Hallo, ich bin... (Hans). Wer bist du? PP OŠ NJ C.3.1. Učenik prepoznaje neke od vrlo jednostavnih strategija učenja. Učenik oponaša zvukove i intonaciju. Koristi se internacionalizmom „familija“ kako bi razumio riječ Familie, internacionalizmom „mama” kako bi razumio riječ Mama. Odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu. ikt A.2.1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka. osr A.2.3. Razvija osobne potencijale. osr A.2.4. Razvija radne navike. osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije. uku A.2.2. 2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja. uku B.2.2. 2. Praćenje Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja. Međupredmetna povezanost Hrvatski jezik PP OŠ HJ A.3.1. Učenik razgovara i govori o temama iz svakodnevnoga života. PP OŠ HJ A.3.5. Učenik upotrebljava sintagme i rečenice u skladu s komunikacijskom situacijom poštujući pravila uljudnoga ophođenja. Glazbena kultura PP OŠ GK A.3.1. Učenik iskazuje doživljaj glazbe. Odgojno-obrazovni ishodi na razini aktivnosti Učenik prepoznaje značenje riječi i izraza: Hallo! Wer bist du? Ich bin... / Das ist meine Familie. Das ist meine Mama. / Das ist mein Papa. i izgovara ih prema zvučnom predlošku. Povezuje značenje riječi sa slikom. Izgovara riječi i rečenice: Hallo! Wer bist du? Ich bin... / Meine Familie. / Meine Mama. / Mein Papa. Pokazuje razumijevanje pjesme/dijelova pjesme Finger Familie: Papa Finger / Mama Finger / Bruder Finger / Schwester Finger / Baby Finger, wo bist du? Hier bin ich, wie geht’s dir? Mama Finger, wo bist du? Hier bin ich, wie geht’s dir?

    Doprinosi

    Dinka Žulić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Marko Javorina, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Njemački jezik-> 3. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Moja obitelj

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    19.09.2025.

    Tagovi

    #učenici s teškoćama u razvoju, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, MZOM, Njemački jezik: treći razred, posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Njemački jezik, #treći razred

    Datum unosa materijala

    19.09.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara