Aktivnost: Različite tvari grade prirodu, 5. razred

Aktivnost: Različite tvari grade prirodu, 5. razred

  • Uređeno prije: 3mj
  • 85
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Priroda, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Osmišljenim aktivnostima, učenici igrom i promatranjem izvorne stvarnosti utvrđuju razliku između nežive i žive prirode te uočavaju razliku između tijela, tvari i čestica. Provedbom istraživanja uočit će da se između čestica tvari nalaze međuprostori. Zatim će istražiti svojstva nekih tvari s kojima se svakodnevno susreću i uz učiteljevu podršku doći do zaključka da je priroda izgrađena od tvari različitih svojstava. Odgojno-obrazovni ishod PP OŠ PRI A.5.1.Učenik opisuje temeljnu građu prirode na temelju opažanja. Razrada ishoda Učenik: • razlikuje živu i neživu prirodu na temelju opažanja • opisuje da prirodu izgrađuju tvari različitih svojstava • razlikuje na temelju promatranja određena svojstva tvari • prepoznaje na temelju praktičnih radova da su tvari izgrađene od sitnih čestica. Ishodi aktivnosti Učenik: • prepoznaje živu i neživu prirodu • razlikuje prirodu od ljudske tvorevine • navodi da prirodu čine različita tijela koja su izgrađena od tvari • razlikuje tijela od tvari • navodi neke tvari koje izgrađuju tijela iz neposrednoga okružja • prepoznaje da su tvari izgrađene od sitnijih čestica između kojih je međuprostor • istražuje svojstva tvari • prepoznaje da prirodu izgrađuju tvari koje se razlikuju po svojstvima. Vremenski okvir: 8 nastavnih sati

    Doprinosi

    Nataša Tomljanović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Lydia Lugar, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Priroda-> 5. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Različite tvari grade prirodu

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    03.09.2025.

    Datum unosa materijala

    03.09.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara