Staranje bajkovite priče kroz računalno razmišljanje i programiranje

Staranje bajkovite priče kroz računalno razmišljanje i programiranje

  • Uređeno prije: 3mj
  • 73
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Programiranje priče u programu Scratch. Djeca uče o osnovnim naredbama te razvijaju logičko razmišljanje i kreativnost.

    Doprinosi

    Ema Štrocinger, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.2.1 analizira niz uputa koje izvode jednostavan zadatak, ako je potrebno ispravlja pogrešan redoslijed
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.2.2 stvara niz uputa u kojemu upotrebljava ponavljanje

    Skraćeni naziv

    Staranje bajkovite priče kroz programiranje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.08.2025.

    Tagovi

    kreativnost, Scratch, Računalno razmišljanje i programiranje, #programiranje

    Datum unosa materijala

    22.08.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara