Opis materijala
Ova virtualna izložba vodi nas u svijet reklama, društvenih mreža i medijskog oglašavanja kroz prizmu humora. Na prvi pogled, smiješne reklame i duhoviti sadržaji možda izgledaju bezazleno, no iza njih često stoje pomno osmišljene marketinške poruke koje utječu na naše stavove, emocije i potrošačke navike.
Kroz 14 tematskih cjelina izložba istražuje kako i zašto se koristi humor u oglašavanju, koji su njegovi učinci, ali i potencijalni rizici. Predstavljeni su primjeri poznatih reklama, analiza komunikacijskih tehnika, kao i savjeti za prepoznavanje skrivenih poruka iza šale.
Cilj izložbe je potaknuti učenike, roditelje i nastavnike na kritičko promišljanje o ulozi smijeha u medijima i razvijanje medijske pismenosti u svakodnevnom životu. Namijenjeno je učenicima redovnog srednjoškolskog obrazovanja ili u sustavu obrazovanja odraslih.
Doprinosi
Jadranka Dorešić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Jadranka Dorešić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina
Skraćeni naziv
Smijeh, mediji i marketing – Šala ili ozbiljan posao?
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.04.2025.
Datum unosa materijala
07.08.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.
Preporučeni materijali
Spol i rod
Gordana Mofardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Etika
PDF
Mjerim i crtam…
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Graditeljstvo i geodezija • Graditeljstvo
PDF
Komentari