Virtualna izložba - Smijeh, mediji i marketing – Šala ili ozbiljan posao?

Virtualna izložba - Smijeh, mediji i marketing – Šala ili ozbiljan posao?

  • Uređeno prije: 3mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ova virtualna izložba vodi nas u svijet reklama, društvenih mreža i medijskog oglašavanja kroz prizmu humora. Na prvi pogled, smiješne reklame i duhoviti sadržaji možda izgledaju bezazleno, no iza njih često stoje pomno osmišljene marketinške poruke koje utječu na naše stavove, emocije i potrošačke navike. Kroz 14 tematskih cjelina izložba istražuje kako i zašto se koristi humor u oglašavanju, koji su njegovi učinci, ali i potencijalni rizici. Predstavljeni su primjeri poznatih reklama, analiza komunikacijskih tehnika, kao i savjeti za prepoznavanje skrivenih poruka iza šale. Cilj izložbe je potaknuti učenike, roditelje i nastavnike na kritičko promišljanje o ulozi smijeha u medijima i razvijanje medijske pismenosti u svakodnevnom životu. Namijenjeno je učenicima redovnog srednjoškolskog obrazovanja ili u sustavu obrazovanja odraslih.

    Doprinosi

    Jadranka Dorešić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina

    Skraćeni naziv

    Smijeh, mediji i marketing – Šala ili ozbiljan posao?

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    01.04.2025.

    Datum unosa materijala

    07.08.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.

    Komentari

    Nema komentara