Opis materijala
Povodom Svjetskog dana prava potrošača, koji se obilježava 15. ožujka, naša škola pripremila je virtualnu izložbu posvećenu temi medijske pismenosti i zaštite potrošača. Izložba kroz četrnaest tematskih cjelina objašnjava značenje ovog važnog dana, prikazuje načine na koje lažno oglašavanje i marketing na društvenim mrežama utječu na naše odluke te nudi savjete kako sigurno kupovati online i prepoznati sponzorirani sadržaj. Cilj izložbe je potaknuti učenike, roditelje i nastavnike na kritičko razmišljanje, odgovorno potrošačko ponašanje i bolju zaštitu vlastitih prava.
Doprinosi
Jadranka Dorešić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Jadranka Dorešić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Trgovina
Skraćeni naziv
Istina iza reklama
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.03.2025.
Datum unosa materijala
05.08.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.
Preporučeni materijali
Simetrija u pokretu
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Matematika
DOCX
AI kao pomagač u školskim izazovima
Davorka Medvedović
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
PDF
Komentari