Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti obrazovanja i mladih.
Odgojno-obrazovni ishodi
PP SKA LK A.3.1. Učenik likovnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.
PP SKA LK A.3.2. Učenik se koristi različitim medijima, likovnim materijalima i postupcima u likovnom izražavanju.
PP SKA LK B.3.1. Učenik izražava (komunicira) svoj doživljaj likovnog djela i doživljaj stvaranja.
PP SKA LK B.3.2. Učenik razlikuje vizualne osobine oblika i odnose među oblicima.
PP SKA LK C.3.1. Učenik sudjeluje u različitim oblicima umjetničkog djelovanja u zajednici.
PP SK LK A.3.1. Učenik se likovno izražava interpretirajući različite sadržaje.
PP SK LK A.3.2. Učenik kombinira različite medije, likovne materijale i postupke u likovnom izražavanju.
PP SK LK B.3.1. Učenik izražava svoj doživljaj likovnoga djela i svoj doživljaj stvaranja.
PP SK LK B.3.2. Učenik uspoređuje vizualne osobine oblika i odnose među oblicima.
PP SK LK C.3.1. Učenik sudjeluje u različitim oblicima umjetničkog djelovanja u zajednici.
Ishodi aktivnosti
Učenik likovno interpretira temu pokreta crtom, bojom i prostornim crtežom.
Učenik prepoznaje osnovni raspored i odnose oblika u zadanim primjerima skulptura.
Učenik pokazuje preciznost i kontrolu pri modeliranju i slikanju.
Učenik surađuje s drugima u zajedničkom radu na likovnom zadatku.
Materijali i pribor: veliki papiri (dimenzije papira unutar kojih je moguće ucrtati obris tijela učenika), kistovi, crna tempera ili tuš, crteži silueta učenika iz prethodne aktivnosti, tempere ili uljane pastele.
Tema je osmišljena kao niz povezanih aktivnosti u kojima učenici istražuju temu prikaza tijela i pokreta u različitim likovnim i vizualnim medijima istodobno razvijajući svijest o vlastitom tijelu. U prvoj aktivnosti učenici se uvode u temu uživljavanjem u pokrete likova s umjetničkih djela. U sljedećim aktivnostima istražuju i interpretiraju prikaz tijela u pokretu u različitim likovnim medijima: od plošnoga do trodimenzionalnog prikaza te povezuju pokret s asocijativnim vrijednostima boja i crta. U završnoj aktivnosti istražuju tragove koje tijelo ostavlja kada se kreće u procesu crtanja i slikanja (akcijsko slikarstvo).
Doprinosi
Stanka Pinjuh, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Stanka Pinjuh, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Likovna kultura-> 3. dobna skupina
Skraćeni naziv
Tijelo u pokretu - obris i boja
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
16.07.2025.
Tagovi
Likovna kultura, 3. dobna skupina 16-21, posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura
Datum unosa materijala
25.07.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Matematika i klimatske promjene – Eko-matematika u akciji
Zdenka Jerković, Nives Bogdan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari