Aktivnosti: Proporcije ljudskog tijela, 7. razred

Aktivnosti: Proporcije ljudskog tijela, 7. razred

  • Uređeno prije: 4mj
  • 36
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Odgojno-obrazovni ishodi PP OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom. PP OŠ LK A.7.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine odabirući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju. PP OŠ LK B.7.1. Učenik povezuje osobni doživljaj, tematski sadržaj i likovni jezik umjetničkog djela u cjelinu. PP OŠ LK B.7.2. Učenik obrazlaže postupke kojima je došao do likovnih rješenja. Ishodi aktivnosti Učenik prepoznaje osnovne proporcijske odnose na vlastitom tijelu te na prikazima ljudskoga tijela u umjetničkim djelima. Učenik povezuje različite interpretacije ljudskih proporcija na umjetničkim djelima s vlastitim doživljajem prikazanih likova. Učenik u likovnom radu interpretira pokrete sportaša, akrobata i likova s odabranih umjetničkih djela. Učenik izrađuje kratku animaciju plošne figure koristeći se digitalnim aplikacijama za stop-animaciju. Učenik oblikuje jednostavnu figuru od žice – prikaz ljudskoga lika. Materijali i pribor: radni listići, metričke trake / krojački metar, škare, ljepilo, radni listić, pribadače, škare, aplikacija za stop-animaciju, mobiteli ili tableti. Ako je moguće, osigurati ili improvizirati neku vrstu stativa za mobitel/tablet radi kontrole kadra. Tema je organizirana u dvije aktivnosti koje se međusobno nadopunjuju ali je svaku od njih moguće izvoditi i zasebno. Vrijeme potrebno za izvođenje aktivnosti ovisit će o mogućnostima učenika u skupini i ishodima na koje učitelj želi staviti naglasak. U prvoj aktivnosti učenici istražuju osnovne proporcijske odnose ljudskoga tijela, najprije na vlastitom tijelu a zatim i na primjerima prikaza tijela na umjetničkim djelima. U drugoj aktivnosti, istražujući pokrete vlastitoga tijela te pokrete sportaša, uočavaju povezanost građe ljudskoga tijela i mogućnosti pokreta/kretanja. Izrađuju kratku stop-animaciju u kojoj interpretiraju pokrete tijela.

    Doprinosi

    Stanka Pinjuh, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Likovna kultura-> 7. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Proporcije ljudskog tijela

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.07.2025.

    Tagovi

    Posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, učenici s teškoćama, 7. razred, Oblik i mjera, MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih

    Datum unosa materijala

    23.07.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara