Opis materijala
Materijal je sastavni dio Smjernica za implementaciju posebnog kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih.
Odgojno-obrazovni ishodi
PP OŠ LK A.6.1. Učenik interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava koristeći se likovnim i vizualnim jezikom.
PP OŠ LK A.6.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
PP OŠ LK B.6.1. Učenik povezuje osobni doživljaj, tematski sadržaj i likovni jezik umjetničkog djela.
PP OŠ LK B.6.2. Učenik obrazlaže postupke kojima je došao do likovnih rješenja.
PP OŠ LK C.6.1. Učenik svojim stvaralaštvom interpretira utjecaj vizualne okoline na vlastiti život.
PPOŠ LK C.6.2. Učenik povezuje umjetničko djelovanje s iskustvima svakodnevnog života.
Ishodi aktivnosti
Učenik prepoznaje temu emocija te način na koji je prikazana na primjerima umjetničkih djela.
Učenik bilježi fotografijom emocije izražene na licima vršnjaka.
Učenik određuje odgovarajući kadar i plan fotografirajući motive.
Učenik interpretira emocije u formi fotostripa.
Učenik izrađuje strip stavljajući u jasan i smislen odnos sliku i tekst.
Učenik opisuje različite odnose slike i teksta na primjerima stripa.
Učenik prepoznaje fotografiju i strip kao izražajne vizualne medije.
Materijali i pribor: crno-bijeli ispis fotografija učenika nastalih tijekom prethodne aktivnost (ili ispis fotografija glumaca s izraženim emocijama), škare, ljepilo, papir i drvene bojice.
Učenici se dvjema povezanim aktivnostima unutar ove teme potiču na prepoznavanje različitih emocija u izrazima lica i govoru tijela te njihovu interpretaciju u vizualnim medijima. Učenici prepoznaju emocije prikazane u umjetničkim djelima te se i sami uživljavaju u različite situacije kako bi prepoznali kako njihovo lice i tijelo izražavaju emocije. Istražuju kako odabirom odgovarajućega kadra i plana mogu fotografijom zabilježiti nečiju emociju te kako odnos slike i teksta u stripu utječe na izražajnost poruke.
Doprinosi
Stanka Pinjuh, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Stanka Pinjuh, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Likovna kultura-> 6. razred OŠ
Skraćeni naziv
Sličica do sličice – strip
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
16.07.2025.
Tagovi
Posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, učenici s teškoćama, 6. razred, Osjeti i osjećaji, MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih
Datum unosa materijala
23.07.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Kreative Weihnachtswerkstatt für begabte Schüler-4., 5. und 6. Klasse-potencijalno daroviti
Nusreta Murtič
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Strani jezik
PDF
Komentari