Aktivnosti: Tradicijska baština, 4. razred OŠ

Aktivnosti: Tradicijska baština, 4. razred OŠ

  • Uređeno prije: 4mj
  • 70
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Likovna kultura, objavljenih na mrežnim stranicama Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih. Odgojno-obrazovni ishodi PP OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje.  PP OŠ LK A.4.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih medija, likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.  PP OŠ LK C.4.2. Učenik povezuje neke aspekte umjetničkog djelovanja s iskustvima iz svakodnevnog života. Ishodi aktivnosti Učenik opisuje osnovni raspored i karakteristike oblika na primjerima materijalne kulturne baštine. Učenik prepoznaje određene primjere materijalne kulturne baštine. Učenik pokazuje preciznost i kontrolu materijala pri korištenju likovnim tehnikama (tuš i pero, uljane pastele). U prvim dvjema aktivnostima u sklopu ove teme učenici istražuju i likovnim radom interpretiraju motive vezane uz nacionalnu ili lokalnu kulturnu baštinu. U trećoj aktivnosti učenici se svojim likovnim radovima koriste za izradu memory kartica kojima će se koristiti za ponavljanje primjera kulturne baštine. Učitelj može odabrati primjere vezane uz lokalnu kulturnu baštinu i prilagoditi sadržaj aktivnosti kontekstu za koji smatra da je najprikladniji učenicima.

    Doprinosi

    Stanka Pinjuh, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Posebni programi-> Likovna kultura-> 4. razred OŠ

    Skraćeni naziv

    Tradicijska baština

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.07.2025.

    Tagovi

    Posebni programi, Smjernice za implementaciju posebnoga kurikula nastavnoga predmeta Likovna kultura, učenici s teškoćama, 4. razred, Baština i društveno okružje , MZOM, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih

    Datum unosa materijala

    22.07.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara