Programiranje u Pythonu - Rad s ulaznim vrijednostima - digitalni radni listić u aplikaciji Wizer.me

Programiranje u Pythonu - Rad s ulaznim vrijednostima - digitalni radni listić u aplikaciji Wizer.me

  • Uređeno prije: 4mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ponavljanje gradiva informatike za peti razred osnovne škole - Programiranje u Pythonu - Rad s ulaznim vrijednostima. Radni listić je moguće kopirati u jedan ili više primjeraka (za više razreda) te im poslati kao poveznicu ili dodati kao zadatak u radnu skupinu. Radni listić je interaktivan te je jednostavno izmjeniti zadatke i očekivane odgovore po želji. Omogućuje učenicima samostalno ponavljanje gradiva programiranje uz služenje Pythonom ili samostalno promišljanje. Za korištenje je potrebno imati besplatan račun u aplikaciji wizer.me

    Doprinosi

    Krešo Urek, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.1 Koristi se programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima te ponavljanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.2 Stvara algoritam za rješavanje jednostavnoga zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške

    Skraćeni naziv

    Rad s ulaznim vrijednostima - listić za ponavljanje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Potreban login na vanjski sustav

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    27.11.2024.

    Tagovi

    #programiranje, #informatika, python, radni listić, wizer.me

    Datum unosa materijala

    07.07.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara