Opis materijala
Djeca obožavaju izazov taktilnog istraživanja i detekcije skrivenih motiva, zabavljaju se vizualizacijom opipanog, razvijajući kreativnost, ali i empatiju prema slijepima.
Uz uvodni, radionica uključuje i zaključni razgovor svih sudionika u kojem djeca analiziraju rezultate ove zajedničke avanture, osvještavajući stečeno iskustvo.
Doprinosi
Natalija Čelan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Udruga za kulturu Beat, Autor
Jakša Matošić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.1. Učenik razlikuje likovno i vizualno umjetničko djelo te prepoznaje osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje svoj rad i vlastiti doživljaj stvaranja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.2.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.2.1. Učenik opisuje likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.2.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.2.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad te radove drugih učenika i opisuje vlastiti doživljaj stvaranja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.3.1. Učenik povezuje likovno i vizualno umjetničko djelo s osobnim doživljajem, likovnim jezikom i tematskim sadržajem djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.3.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.3.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.3.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja
Skraćeni naziv
Kreativna radionica "Ruke koje vide"
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
07.07.2025.
Datum unosa materijala
07.07.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Životinje koje su putovale u svemir
Leopoldina Vitković
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Priroda
Uređeno prije: 1mj
1
Radionica " Moje misli su poput oblaka"
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Zdravlje
ODT
Komentari