Opis materijala
Navedena prezentacija u Canvi je napravljena kako bi pratila učenike povodom obilježavanja 100. dana u školi. Tema koja je odabrana za realizaciju aktivnosti navedenog projekta su bile emocije. U sklopu nastave hrvatskog jezika, točnije medijske kulture, učenici su pogledali crtani film „Izvrnuto – obrnuto 2“ nakon kojeg su uslijedile brojne aktivnosti. Proveden je s učenicima razgovor o viđenim emocijama. Uslijedio je prikaz plana aktivnosti vezanih uz eTwinning projekt koji će se provesti kroz sve nastavne predmete.
Učenici su projekt započeli pisanjem 100 riječi u teglice. Za njih je bio pripremljen nastavni listić kojeg su zalijepili u bilježnicu i u njega su morali napisali riječi koje ih podsjećaju na određenu emociju (sreća, strah, sram, dosada, tuga…).
U nastavi matematike učenici su naučili što su zadatci riječima, kako im pristupiti te koju matematičku operaciju pri tome upotrijebiti. Osmišljeni su zadatci riječima u kojima su glavni likovi bili upravo likovima emocija iz crtanog filma kojeg smo pogledali. Na taj način učenici su dobro uvježbali nastavno gradivo te se kroz vježbu pripremili za pisanje ispita iz matematike.
Nadalje, kroz nastavu medijske kulture, učenici su imali priliku uživjeti se u određenu emociju i kroz emotivne naočale ispričati kako se osjećaju kada određena emocija nastupi.
Sat razrednog odjela iskorišten je za simpatičnu igru sa Skittles bombonima, u kojoj je svaka boja bombončića nosila određeni zadatak povezan s emocijama. Također, učiteljica je kroz mobilnu aplikaciju Aging Booth učenike pretvorila u Emotivne starčiće. Fotografirala je učenike koji su tog trenutka ostarili za 100-tinjak godina, no, emocije su ostale prisutne.
Kroz nastavu tjelesne i zdravstvene kulture učenici su mogli, kroz određena kretanja, naučiti kako se dobro razgibati, istegnuti ili s druge strane umiriti kada nastupe emocije s kojima se ponekad ne znaju nositi.
Nadalje, u nastavi likovne kulture učenici su, uz pozadinsku glazbu crtanog filma, imali priliku likovno se izraziti. Njihov zadatak je bio za svaku emociju napisati rečenicu na unaprijed pripremljene listiće i sakriti je u svoju teglicu. Ukrašavanje teglica na satu likovne kulture bio je glavni zadatak. Njihova namjena bila je spremiti sve emocije unutra. Kada nastupi određena emocija, na satu razrednog odjela, učenik će uzeti svoju teglicu i izvući/pustiti tu svoju emociju van.
Za kraj, učenici su izradili plakat pod nazivom 100 uspomena ih prvog razreda. Pitanje koje im je učiteljica postavila je glasilo: „Što ćemo ponijeti sa sobom u drugi razred?“ Prvašići su odgovorili – znanje i uspomene. Za tu priliku učiteljica je pripremila 100 kuglica određenih emocija koje su učenici morali ilustrirati.
Po završetku projektnih aktivnosti, učenici su ispunili evaluaciju i opisali kako su se osjećali kao dio projekta i projektnih aktivnosti te su im bile podijeljene diplome za sudjelovanje u projektu 100. dan u školi.
Doprinosi
Matea Dobrović Juričić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Matea Dobrović Juričić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Strani jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Matematika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj
Skraćeni naziv
100. dan u školi
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.01.2025.
Tagovi
100. dan u školi
Datum unosa materijala
27.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
PSIHOFIZIOLOGIJA - skripta za učenike
Ivana Čorić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Promet i logistika • Zrakoplovni prometnik
PDF
PISANA PRIPRAVA ZA IZVEDBU NASTAVNOG SATA IZ TALIJANSKOG JEZIKA Sati: 2 sata (blok sat) NASTAVNA JEDINICA: Moj dan - La mia giornata
Sandra Crnković Kranjčec
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
DOCX
Komentari