Opis materijala
Ovaj obrazovni materijal namijenjen je učenicima petog razreda osnovne škole za uvodno usvajanje programerske strukture FOR petlje. U lekciji učenici uče što je petlja, kada se koristi FOR petlja i kako se pravilno zapisuje.
Kroz vođene primjere i jednostavne zadatke učenici prepoznaju FOR petlju u kodu, postavljaju brojač ponavljanja, određuju početnu i završnu vrijednost te korak povećavanja. Pomoću pseudojezika i dijagrama tijeka prikazuju algoritamsko rješenje, a zatim ga prevode u jednostavan Python program.
Doprinosi
Željka Vargić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Željka Vargić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.5.3 Analizira način na koji računalo pohranjuje sve vrste podataka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.1 Koristi se programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima te ponavljanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.2 Stvara algoritam za rješavanje jednostavnoga zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške
Skraćeni naziv
Petlja FOR
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.12.2025.
Datum unosa materijala
15.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Priručnik "Etiquette Handbook - publication for every occasion and for all ages"
Josipa Erhardt
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Cjeloživotno učenje
Uređeno prije: 5mj
1
Pričam ti priču – programiranje interaktivnih priča i igara u Scratchu
Ivana Ružić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Informatika
DOCX
Komentari