Mali stemovci

Mali stemovci

  • Uređeno prije: 5mj
  • 68
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Materijal prikazuje primjere rada u školi - aktivnosti koje smo provodili kroz različite oblike rada: istraživačku nastavu, projektnu nastavu, umjetničko- edukativne radionice.

    Doprinosi

    Martina Milina, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.2.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi i objašnjava važnost organiziranosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija-> PID OŠ D.2.1. Učenik prepoznaje različite izvore i oblike, prijenos i pretvorbu energije i objašnjava važnost i potrebu štednje energije na primjerima iz svakodnevnoga života
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 2.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.3.1. Učenik raspravlja o važnosti odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija-> PID OŠ D.3.1. Učenik opisuje različite primjere korištenja, prijenosa i pretvorbe energije na temelju vlastitih iskustava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D.3.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i-ili društvenih pojava i-ili različitih izvora informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.3.2. Učenik zaključuje o promjenama i odnosima u prirodi te međusobnoj ovisnosti živih bića i prostora na primjerima iz svoga okoliša
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.4.1. Učenik vrednuje važnost odgovornoga odnosa prema sebi, drugima i prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> D. Energija-> PID OŠ D.4.1. Učenik opisuje prijenos, pretvorbu i povezanost energije u životnim ciklusima i ciklusima tvari u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.4.2. Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića na različitim staništima te opisuje cikluse u prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D.3.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i-ili društvenih pojava i-ili različitih izvora informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.1.1. učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.1.1. Učenik prepoznaje i u likovnom radu interpretira povezanost oblikovanja vizualne okoline s aktivnostima, sadržajima i namjenama koji se u njoj odvijaju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.1.2. Učenik povezuje neki aspekt umjetničkog djela s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.2.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.2.1. Učenik prepoznaje i u likovnom ili vizualnom radu interpretira povezanost oblikovanja vizualne okoline s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.2.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.3.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.3.1. Učenik opisuje i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.3.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.3.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.4.1. Učenik objašnjava i u likovnom i vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.2.4. Učenik piše školskim rukopisnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.3.5. Učenik oblikuje tekst služeći se imenicama, glagolima i pridjevima, uvažavajući gramatička i pravopisna pravila.
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.4.1. Učenik razgovara i govori u skladu s komunikacijskom situacijom.
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.4.5. Učenik oblikuje tekst primjenjujući znanja o imenicama, glagolima i pridjevima uvažavajući gramatička i pravopisna pravila.

    Skraćeni naziv

    stem

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    05.12.2025.

    Datum unosa materijala

    15.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara