Opis materijala
Materijali sadrže opis provedbe projekta i projektnih zadataka po grupama (6 grupa) koji se provode u dužem razdoblju, a rezultiraju izlaganjima i izradom plakata. Materijal također sadrži i rubrike vrednovanja istraživačkoga rada i rada u grupi.
Doprinosi
Anči Ritossa Blažević, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Anči Ritossa Blažević, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.1. Učenik govori upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.2. Učenik uspoređuje književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumači reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.3.2. Učenik analizira tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet
Skraćeni naziv
Projektni zadatak - Književna razdoblja od početaka do renesanse
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
21.10.2024.
Tagovi
projektni zadatak - književna razdoblja, grupni istraživački rad
Datum unosa materijala
14.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Pisano zbrajanje i oduzimanje brojeva do 100, Slovo kao znak za broj (ponavljanje)
Jelena Runac
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Matematika
Od zrcala do pokretača – Pet elemenata pozitivne psihologije u konstruktivnom novinarstvo
knjiga
Obrazovni sadržaji • Visoka učilišta • Društvene znanosti
EPUB
Komentari