Opis materijala
OUTCOMES:
A (domain)
›SŠ (1) A.3.1. Učenik analizira duži izvoran ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju. Students can analyze a long text about the life journey of a plastic bottle to find specific information.
B (domain)
›B.3.2. Učenik se izražava primjereno kontekstu i svrsi komunikacije. Students can express and discuss their ideas in accordance with the context and purpose of communication, on the topic of nature, environmental issues, and the use of plastics.
C (domain)
›C.3.5. Učenik se koristi različitim vještinama kritičkoga mišljenja i prilagođava ih: kritički vrednuje mišljenja, stavove i vrijednosti primjenjujući ih u rješavanju problemskih situacija i donošenju odluka povezanih s osobnim iskustvima i općim/stručnim sadržajima. Students critically evaluate opinions, attitudes, and values, applying them to solve problems and make decisions related to personal experiences and general or subject-specific content, within the context of nature, environmental issues, and the use of plastics.
Doprinosi
Ida Cvetković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.1. Analizira duži izvorni ili prilagođen tekst pri slušanju i čitanju
Skraćeni naziv
8.1 Vocabulary + Word Stores 8A-C (Nature, environmental issues, landscape, animals)
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
engleski
Datum izrade materijala
12.05.2025.
Datum unosa materijala
12.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Story time: The Mixed-up Chameleon
Vedrana Čerina
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Strani jezik
DOCX
Projektni zadatak Polja u C++
Anica Leventić
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Elektrotehnika i računalstvo • Računalstvo
PDF
Komentari