Praćenje i poticanje učenika u odgojno.obrazovnom procesu

Praćenje i poticanje učenika u odgojno.obrazovnom procesu

  • Uređeno prije: 6mj
  • 65
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Rezultati školskog istraživanja. Nastavnik svojim odnosom i načinom rada prema učenicima može bitno utjecati na interes za nastavni predmet. Odgojno obrazovni čin bit će djelotvorniji ako učenici osjete da je osobi koja s njima radi stalo do njih. U nastavnome radu način stjecanja znanja, aktivnost učenika u procesu i odnos nastavnika u stvaranju pozitivne razredne klime koju čine dobri interpersonalni i emocionalni odnosi, utječu na kvalitetan rad učenika i izvršavanje ostalih obaveza u školi. (A. Ivanek)

    Doprinosi

    Miroslav Miljković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Praćenje i poticanje učenika

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    03.03.2025.

    Datum unosa materijala

    11.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara