Pisane bilješke i motivacija za učenje

Pisane bilješke i motivacija za učenje

  • Uređeno prije: 6mj
  • 348
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Motivirani učenici ć e vjerojatnije ostvariti svoj potencijal i postići uspjeh, a što kod učenika rezultira pozitivnim ponašanjem i većim osjećajem blagostanja ( Hawthorne , 2021) Prema Matijeviću (2005.) u nastavnom kurikulumu vrednovanje je važna varijabla i veoma važna aktivnost učenika i učitelja. Vrednovanje ima snažan utjecaj na ukupno školsko i razredno nastavno ozračje. Učenici vole školu mjeri koliko su zadovoljni oblicima i rezultatima vrednovanja, napose rezultatima unutarnjeg vrednovanja. Tri osnovna pristupa vrednovanju: vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog.

    Doprinosi

    Miroslav Miljković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Pisane bilješke i motivacija za učenje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    06.01.2025.

    Tagovi

    formativno vrednovanje, Motivacija za učenje, Vođenje bilježaka o napredovanju učenika, Rezultati istraživanja

    Datum unosa materijala

    11.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara