Opis materijala
Motivirani učenici ć e vjerojatnije ostvariti svoj potencijal i postići uspjeh, a što kod učenika rezultira pozitivnim ponašanjem i većim osjećajem blagostanja ( Hawthorne , 2021)
Prema Matijeviću (2005.) u nastavnom kurikulumu vrednovanje je važna varijabla i veoma važna aktivnost učenika i učitelja. Vrednovanje ima snažan utjecaj na ukupno školsko i razredno nastavno ozračje. Učenici vole školu mjeri koliko su zadovoljni oblicima i rezultatima vrednovanja, napose rezultatima unutarnjeg vrednovanja.
Tri osnovna pristupa vrednovanju: vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog.
Doprinosi
Miroslav Miljković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika
Skraćeni naziv
Pisane bilješke i motivacija za učenje
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
06.01.2025.
Tagovi
formativno vrednovanje, Motivacija za učenje, Vođenje bilježaka o napredovanju učenika, Rezultati istraživanja
Datum unosa materijala
11.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Sukobljavaju li se znanost i Biblija?
Sani Gilja
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
1.5.-SketchUp-Izrada vrata i prozora
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Informatika
MP4
Komentari