HRANA I PIĆE - analiza podataka

HRANA I PIĆE - analiza podataka

  • Uređeno prije: 6mj
  • 130
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Prezentacija obrađuje potrošnju različitih vrsta hrane – Big Mac (hamburger), sladoled i jabuke – kroz godine, s posebnim naglaskom na razlike između zdrave i nezdrave hrane te utjecaj pandemije COVID-19 na konzumaciju. Big Mac je prepoznat kao nezdrava hrana, proizvodi ga McDonald’s. Potrošnja mu opada 2020. zbog zatvaranja restorana tijekom pandemije. Sladoled se smatra nezdravom hranom, najviše se konzumira ljeti. Potrošnja mu je donekle smanjena 2020., ali je ostala dostupna u trgovinama. Jabuke su zdrava hrana. Potrošnja nije značajno pala tijekom pandemije jer su bile dostupne u trgovinama ili iz privatnog uzgoja. Usporedba: Najveći udio u ukupnoj potrošnji ima sladoled (89%), zatim Big Mac (10%) i najmanji jabuke (1%). Potrošnja hrane raste s porastom broja stanovništva. Pandemija COVID-19 je najviše utjecala na potrošnju Big Mac-a. Ljudi konzumiraju znatno više nezdrave nego zdrave hrane.

    Doprinosi

    Željka Hanžek, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.6.1. Prikazuje podatke tablično te linijskim i stupčastim dijagramom frekvencija

    Skraćeni naziv

    HRANA - analiza

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    03.02.2025.

    Tagovi

    (Ne)uravnotežena prehrana, matematika i hrana

    Datum unosa materijala

    09.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara