Opis materijala
Tema se može koristiti u nastavi prirode i društva, na satu razrednika, informacijske i medijske pismenosti u knjižnici i međupredmetnih tema Građanski odgoj i obrazovanje, Učiti kako učiti te IKT. Može se koristiti i u izvannastavnim aktivnostima.
Učenici će znati gdje pronaći relevantne informacije; osvijestit će važnost poznavanja svojih prava, ali i obaveza. Moći će prepoznati kada je prekršeno nečije pravo, te donijeti zaključke o potrebi poštivanja tuđih prava. Vježbom će poboljšati rad u skupini i međusobnu suradnju.
Učenici će razlikovati četiri skupine dječjih prava, analizirati važnost poznavanja svojih prava. Učenici će poznavanje svojih prava upotrijebiti kako bi prepoznali situacije u kojima su ona dovedena u pitanje. Učenici će radom u skupinama i analizom zadanih situacija prepoznati kršenje dječjih prava te donijeti zaključke o potrebi poštivanja prava drugih. Radeći u skupini moći će dati svoja rješenja zadanih problema. Također, identificirat će i razlikovati prava od obaveza.
Doprinosi
Ana Sudarević, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ana Sudarević, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.3. Kreativno mišljenje - Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.2.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.2.2. Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.2.2. Učenik rješava jednostavne probleme s pomoću digitalne tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Priroda i društvo-> C. Pojedinac i društvo-> PID OŠ C.3.2. Učenik raspravlja o utjecaju pravila, prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> C. Pojedinac i društvo-> PID OŠ C.4.2. Učenik zaključuje o utjecaju prava i dužnosti na pojedinca i zajednicu te o važnosti slobode za pojedinca i društvo
Skraćeni naziv
Dječja prava
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
08.06.2025.
Tagovi
Konvencija o pravima djeteta, Dječja prava, UN, UNICEF
Datum unosa materijala
08.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Ljudska prava (uvod u temu)
Mihaela Kokorić
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
ZIP
Ljudska prava i zaštita ljudskih prava
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Politika i gospodarstvo
DOCX
Komentari