Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Istraživanje biblioterapije u školskoj knjižnici

Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Istraživanje biblioterapije u školskoj knjižnici

  • Uređeno prije: 6mj
  • 76
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenjen je za realizaciju aktivnosti s ciljem da učenici u ovoj radionici istražuju kako biblioterapija može pružiti emocionalnu i psihološku podršku kroz aktivnosti u školskoj knjižnici. Biblioterapija, praksa korištenja knjiga i književnosti za podršku emocionalnom i mentalnom blagostanju, može biti vrijedan alat za učitelje na svim razinama obrazovanja. Ova aktivnost namijenjena je učenicima viših razreda osnovne škole. Isti primjer dobre prakse dostupan je i u online pregledu👁‍🗨, gdje je korisnicima dostupna interaktivna prezentacija, koja u sebi sadrži interaktivna pitanja, razgovor s AI (umjetnom inteligencijom), oblak riječi, crteže, kviz i ostale interaktivne elemente u digitalnom alatu umjetne inteligencije Curipod, zatim pismene pripreme za izvođenje radionice, odnosno nastavnog sata, radnim listićima sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.

    Doprinosi

    Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.2.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.3. Razvija osobne potencijale

    Bilješke

    /

    Skraćeni naziv

    Istraživanje biblioterapije u školskoj knjižnici

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    06.06.2025.

    Tagovi

    Biblioterapija

    Datum unosa materijala

    06.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara