Opis materijala
Izradila sam i priložila digitalne obrazovne materijale kako bi učenicima omogućili razumijevanje i usvajanje koncepta Fotoelektrični efekt.
Radni list: Pristup vođen pitanjima koji potiču intuiciju i misaoni proces, istraživačka pitanja prethode eksperimentu.
Cilj je da učenik sam izradi mentalni model koji će potom potvrditi (ili ispraviti) kroz eksperiment i suradničku raspravu.
Materijal je izrađen u digitalnom alatu u obliku:
* Crossword (križaljka) – potiče učenike na aktivno povezivanje pojmova i definicija, razvijajući logičko razmišljanje i memorijske vještine.
* "Close text" - popuniti praznine u usmjeravajućem tekstu.
Cilj:
Materijal je prvenstveno namijenjen vrednovanju kao učenju, što znači da učenici kroz riješavanje zadataka ne samo provjeravaju svoje znanje već ga i nadograđuju.
Kroz interaktivni pristup, učenici su potaknuti na istraživanje, promišljanje i povezivanje informacija o geometrijskoj optici.
Razina prilagodbe i pristupačnost
Ovaj obrazovni sadržaj osmišljen je kako bi bio prilagodljiv i inkluzivan, omogućujući učinkovito učenje svim učenicima, bez obzira na njihove sposobnosti.
Sadrži zadatke različite razine zahtjevnosti, što ga čini prikladnim za učenike:
- s različitim stilovima učenja,
- s poteškoćama u učenju, uključujući disleksiju i disgrafiju,
- s blažim oblicima autizma.
Vizualno i sadržajno prilagođen način prezentacije omogućuje učenicima lakšu orijentaciju i rad, potičući ih na aktivno sudjelovanje u učenju bez osjećaja preopterećenosti.
Primjena u nastavi
Materijal se može koristiti:
- kao dio samostalnog učenja, ponavljanja ili uvoda u novu nastavnu jedinicu,
- za vrednovanje za učenje – moguće pratiti napredak učenika i pružiti im povratne informacije, ali i učenik samostalno ima priliku pratiti svoj napredak jer dobije informaciju o točnosti izrade automatski,
- u radu s učenicima koji trebaju dodatnu podršku, jer omogućuje prilagodbu tempa i načina učenja.
Ove interaktivne aktivnosti čine učenje zanimljivijim, dinamičnijim i pristupačnijim, čime se povećava motivacija i angažiranost učenika.
Doprinosi
Slavica Bernatović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Slavica Bernatović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ SŠ A.4.3. FIZ SŠ D.4.3. Analizira valno-čestičnu prirodu svjetlosti i tvari
Skraćeni naziv
Fotoelektrični efekt
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
05.06.2025.
Tagovi
foton, kvant, Fotoefekt
Datum unosa materijala
05.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali

Skoči i pobjegni
Nataša Bek, Suzana Galović, Marija Gaurina, Maja Balat
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Fizika
ZIP
Uređeno prije: 38mj
87
Fotoelektrični učinak_Koraci znanstvene metode
Slavica Bernatović
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred
PDF
Komentari