Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja-Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih

Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja-Influenceri i njihova uloga u životima djece i mladih

  • Uređeno prije: 6mj
  • 67
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Primjer dobra prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenjen je za realizaciju aktivnosti s ciljem da učenici u ovoj radionici osvijeste da influenceri nisu nova pojava, već da su kroz povijest različite osobe utjecale i oblikovale njihovo mišljenje, da razumiju tko su influenceri i kako utječu na mlade, jer često stvaraju nerealnu sliku stvarnosti te da kritički razmišljaju o sadržaju koji influenceri objavljuju i grade vlastite vrijednosti. Ova aktivnost namijenjena je učenicima viših razreda osnovne škole. Isti primjer dobre prakse objašnjen je pomoću interaktivne prezentacije koja se može pronaći na poveznici, pismene pripreme za izvođenje radionice, odnosno nastavnog sata, radnim listićima sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.

    Doprinosi

    Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.B Objašnjava pravo na izbor
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.3.B Nabraja i opisuje rizike koji dovode do razvoja ovisničkih ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.3.B Opisuje opasnosti uporabe sredstava ovisnosti te opasnosti drugih rizičnih ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.A Opisuje i procjenjuje vršnjački pritisak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.2.1. Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.2.1. Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć ili samostalno provodi jednostavno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju

    Bilješke

    /

    Skraćeni naziv

    Influenceri i njihova uloga u ćivotima djece i mladih

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    03.06.2025.

    Datum unosa materijala

    04.06.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara