Opis materijala
Projektna knjižica osmišljena je kao osobni dnevnik čitanja i uspomena na čarobno putovanje kroz svijet bajki Hansa Christiana Andersena.
Svaki učenik vodi svoju knjižicu, u koju nakon svake pročitane bajke i uspješno izvršenog zadatka lijepi bedž – ilustraciju lika, motiva ili događaja povezanog s tom bajkom.
Doprinosi
Nataša Svoboda Arnautov, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Nataša Svoboda Arnautov, Autor
Vesna Stipić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju.
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.2.3. Učenik samostalno izabire književne tekstove za slušanje/čitanje prema vlastitome interesu.
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.
Skraćeni naziv
Dnevnik čitanja
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
02.10.2024.
Tagovi
bajke i priče
Datum unosa materijala
03.06.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Tajanstvena knjiga – pustolovina kroz bajke
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 3. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Matematika u fotografiji – projektna aktivnost
Josip Cvitanović
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Matematika
Komentari