Možemo li osigurati da škola, unatoč velikim tehnološkim promjenama, ostane mjesto koje njeguje ljudske vrijednosti i podržava cjelovit razvoj svakog učenika?

Možemo li osigurati da škola, unatoč velikim tehnološkim promjenama, ostane mjesto koje njeguje ljudske vrijednosti i podržava cjelovit razvoj svakog učenika?

  • Uređeno prije: 6mj
  • 55
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Suvremena škola više nije samo mjesto prijenosa znanja, već i prostor gdje se oblikuje odnos prema tehnologiji i budućnosti. Digitalna stvarnost nije samo okruženje u kojem djeca i mladi odrastaju; ona postaje način postojanja. U ovom kontekstu, promišljanje o ulozi umjetne inteligencije (UI) u obrazovanju nadilazi tehničke okvire i prerasta u duboka filozofska i etička pitanja.

    Doprinosi

    Ivana Černeha, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Suvremene tehnologije u obrazovanju - STO
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Digitalno građanstvo

    Skraćeni naziv

    Škola i tehnološke promjene

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    20.05.2025.

    Datum unosa materijala

    20.05.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara