Mikroprojekt: Paneldiskussion zum Thema: Was nach dem Schulabschluss, studieren oder gleich arbeiten?
Opis materijala
Ovaj materijal je osmišljen kao didaktički alat za realizaciju mini-projekta u obliku panel-diskusije. Cilj mu je potaknuti učenike na razmišljanje o životnim odlukama nakon srednje škole te istovremeno razvijati njihove komunikativne, argumentacijske i socijalne vještine u realnim životnim situacijama posebno u kontekstu asertivne komunikacije Projekt se koristi u nastavi njemačkog jezika kao stranog jezika.
Doprinosi
Darinka Došen, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) NJ C.4.2. Učenik bira i uspoređuje tradicionalne i suvremene medije na njemačkome jeziku prikladne za pismenu i usmenu komunikaciju i daljnje učenje njemačkoga jezika te kritički promišlja o njihovim sadržajima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.5.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.4. Upravlja svojim obrazovnim i profesionalnim putem
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.1. Učenik razumije duge i srednje složene tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.4.3. Učenik sudjeluje u dugoj i srednje složenoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.4.2. Učenik pronalazi, uspoređuje te kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora znanja na njemačkome jeziku
Skraćeni naziv
Nach dem Schulabschluss - studieren oder arbeiten
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
njemački
Datum izrade materijala
18.04.2025.
Tagovi
Paneldiskussion, Schulabschluss, Studium oder Arbeit, Mini-Projekt, Deutsch als Fremdsprache, B1, B2, Sprechen, Asertive Kommunikation, Berufsorientierung, Jugendliche
Datum unosa materijala
08.05.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
„Computer, Radio oder Fernsehen?“ Perfekt (Regelmäßige Verben-Wiederholung)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Strani jezik
PDF
This Was Our Year!
Ankica Šarić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred • Strani jezik
Komentari