Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Pazi se prevaranata - Tko si ti zapravo?
Opis materijala
Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenje je za realizaciju aktivnosti s ciljem da učenici u ovoj radionici vježbaju izbjegavati pokušaje krađe identiteta tako da odglume i rasprave moguće reakcije na sumnjive tekstove, poruke, objave i zahtjeve za prijateljstvom na internetu. Kako se ovdje radi o društvenoj interakciji, ova aktivnost namijenjana je samo učenicima 8. razreda, ali obzirom na činjenicu da sve više djece mlađe dobi igra igre na internetu (i to vrlo često s drugim igračima, ne sami), ova radionica se može provesti i s mlađim učenicima (ovisno o potrebama vaših učenika i vašoj procjeni). Isti primjer dobre prakse objašnjen je pomoću prezentacije, pismene pripreme za izvođenje radionice, odnosno nastavnog sata, radnim listićima sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.
Doprinosi
Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Siniša Roknić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.3.A Povezuje samopoštovanje s rizičnim ponašanjima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.3.B Opisuje opasnosti uporabe sredstava ovisnosti te opasnosti drugih rizičnih ponašanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.3. Razvija strategije rješavanja sukoba
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.3.1. Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.3. Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.4. Učenik analizira utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.3.2. Učenik samostalno surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.2. Učenik samostalno i djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.4. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
Skraćeni naziv
Pazi se prevaranata - Tko si ti zapravo?
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
02.04.2025.
Datum unosa materijala
02.04.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Osnutak 156. brigade Domovinskog rata - primjer lokalne povijesti
nastavni listići
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
PDF

Scenarij poučavanja
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
PDF
Komentari