Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Pazi se prevaranata - Tko si ti zapravo?

Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Pazi se prevaranata - Tko si ti zapravo?

  • Uređeno prije: 8mj
  • 53
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenje je za realizaciju aktivnosti s ciljem da učenici u ovoj radionici vježbaju izbjegavati pokušaje krađe identiteta tako da odglume i rasprave moguće reakcije na sumnjive tekstove, poruke, objave i zahtjeve za prijateljstvom na internetu. Kako se ovdje radi o društvenoj interakciji, ova aktivnost namijenjana je samo učenicima 8. razreda, ali obzirom na činjenicu da sve više djece mlađe dobi igra igre na internetu (i to vrlo često s drugim igračima, ne sami), ova radionica se može provesti i s mlađim učenicima (ovisno o potrebama vaših učenika i vašoj procjeni). Isti primjer dobre prakse objašnjen je pomoću prezentacije, pismene pripreme za izvođenje radionice, odnosno nastavnog sata, radnim listićima sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.

    Doprinosi

    Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.1.B Razlikuje i vrednuje različite načine komunikacije i ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.3.A Povezuje samopoštovanje s rizičnim ponašanjima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.3.B Opisuje opasnosti uporabe sredstava ovisnosti te opasnosti drugih rizičnih ponašanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.2. Razvija komunikacijske kompetencije i uvažavajuće odnose s drugima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.1. Razlikuje sigurne od rizičnih situacija i ima razvijene osnovne strategije samozaštite
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.3. Razvija strategije rješavanja sukoba
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.1. Učenik samostalno provodi jednostavno istraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno istraživanje radi rješavanja problema u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.3.1. Učenik samostalno komunicira s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.3. Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.4. Učenik analizira utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju-> ikt B.3.2. Učenik samostalno surađuje s poznatim osobama u sigurnome digitalnom okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.2. Učenik samostalno i djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje, a uz učiteljevu pomoć složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.3.4. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture

    Skraćeni naziv

    Pazi se prevaranata - Tko si ti zapravo?

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    02.04.2025.

    Datum unosa materijala

    02.04.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara