Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja-Kako postupiti ako naiđem na uznemirujući sadržaj?

Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja-Kako postupiti ako naiđem na uznemirujući sadržaj?

  • Uređeno prije: 8mj
  • 41
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenjen je za realizaciju aktivnosti u ovoj radionici koja ima za cilj pomoći učenicima kao bi mogli prepoznati uznemirujući sadržaj (slike, video, poruke) i razumjeti što trebaju učiniti kada se s njime susretnu. Učenici uče da bi u slučaju da vide uznemirujući sadržaj trebali vjerovati svoj osjećaju (da je to loše), prestati gledati taj sadržaj i što prije o tome razgovarti s odraslom osobom kojoj vjeruju. Aktivnosti u ovoj radionici pomoći će djeci da nauče kako postupati s uznemirujućim slikama ili porukama s kojima bi se mogli susresti bilo gdje, ne samo na internetu. Isti primjer dobre prakse objašnjen je pomoću prezentacije, pisane pripreme za izvođenje nastavnog sata, radnim listićem sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.

    Doprinosi

    Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.1.C Razlikuje vrste nasilja i načine nenasilnoga rješavanja sukoba
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.C Uspoređuje i podržava različitosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć-> C.2.1.C Prepoznaje opasnosti od pretjeranoga korištenja ekranom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.2.1. Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.3. Razvija strategije rješavanja sukoba

    Skraćeni naziv

    Kako postupiti ako naiđem na uznemirujući sadržaj?

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    01.04.2025.

    Datum unosa materijala

    01.04.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara