Opis materijala
Materija sadrži slikokaz u kojem je opisan rad filmske skupine kao izvannastavne aktivnosti u osnovnoj školi. Zašto organizirati filmsku skupinu, kako organizirati rad filmske skupine, nastava filmske skupine, moguća natjecanja i smotre, primjer prakse Filmske skupine OŠ Strahoninec. U slikokazu se nalaze i poveznice na brošuru (filmski jezik), na slikokaz (filmska izražajna sredstva) na internetsku stranicu na kojoj se nalaze filmovi Filmske skupine OŠ Strahoninec i nekih drugih skupina. Materija sadrži i popratni tekst u kojem je objašnjeno zašto organizirati filmsku skupinu kao izvannastavnu aktivnost, koji su ciljevi filmske skupine i preduvjeti za osnivanje, na koje načine planirati rad filmske skupine te primjer prakse Filmske skupine OŠ Strahoninec i zaključak.
Doprinosi
Dijana Pasarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Dijana Pasarić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.2 Učenik opisuje značenje popularnokultur-nih tekstova u kontekstu svakodnevnoga života
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.6.1. Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.7.1. Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.2. Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.2.3. Pridonosi razredu i školi
Bilješke
Bilješke se nalaze u prezentaciji i dokumentu.
Skraćeni naziv
Filmska grupa
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
14.03.2025.
Tagovi
Dokumentarni film, analiza filma, dječji film, film u nastavi, # filmska radionica
Datum unosa materijala
14.03.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Present Simple - nastavnička priprema za sat ponavljanja/uvježbavanja u 4. ili 5. razredu OŠ
Klaudina Mumić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Strani jezik
DOCX
PP prezentacija Film
Kristina Horvat
autorizirano predavanje
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Građanski odgoj i obrazovanje
PPTX
Komentari