PROMOCIJA PROIZVODA ILI USLUGE KROZ PRIČANJE PRIČA

PROMOCIJA PROIZVODA ILI USLUGE KROZ PRIČANJE PRIČA

  • Uređeno prije: 9mj
  • 67
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Storytelling ili pričanje priča koristi se u brendiranju, promociji proizvoda reklamama, oglasima. Vještina pričanja priča razvija se od prapovijesti i ovisila je o maštovitosti onoga koji priča. Danas je nešto drugačije i uklapa se u moderni pogled na promoviranje korištenjem dostupnih nam alata.

    Doprinosi

    Teodora Grgić-Jeličić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Kultura
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Ostalo

    Bilješke

    Pričanje priča ili storytelling omogućava brzi pristup korisnicima. Naviknuti od djetinjstva da slušamo priče ovo je način koji nam približava proizvod, uslugu ili neku drugu formu kojoj pristupamo.

    Skraćeni naziv

    STORYTELLING

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    11.03.2025.

    Tagovi

    #storytelling

    Datum unosa materijala

    11.03.2025.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara