Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja - Kako riječi mogu promijeniti sliku
Opis materijala
Primjer dobre prakse primjenom inovativnih metoda poučavanja namijenjen je za realizaciju aktivnosti u ovoj radionici koje imaju za cilj razumijevanje činjenica da je osim gledanja slike u medijima potrebno vidjeti što iza te slike stoji, jer različite riječi uz sliku utječu na poruku koju slika šalje, a time i na osjećaje koje može izazvati gledanje slike. Kroz provedene aktivnosti i razgovor učenici promišljaju u važnosti vlastitih riječi, a posebno u kombinaciji sa slikama koje možda objavljuju oni ili njihovi bližnji. Kroz aktivnost pisanja teksta u isti strip, učenici shvaćaju da su riječi važne kod stvaranja konteksta i razumijevanja što nam slika može reći. Isti primjer dobre prakse objašnjen je pomoću prezentacije, pisane pripreme za izvođenje nastavnog sata, dva radna listića sa zadacima za vježbanje i evaluacijom.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.1.1. Prepoznaje potencijalno ugrožavajuće situacije i navodi što treba činiti u slučaju opasnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.1. Opisuje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.2.1. Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.2. Razvija komunikacijske kompetencije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.2.2. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno djelotvorno provodi jednostavno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.2.3. Učenik uz učiteljevu pomoć ili samostalno uspoređuje i odabire potrebne informacije među pronađenima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.2.4. Učenik uz učiteljevu pomoć odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
Skraćeni naziv
Kako riječi mogu promijeniti sliku
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
10.03.2025.
Tagovi
odnos slike i teksta
Datum unosa materijala
10.03.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Sustav po sustav
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Komentari