Opis materijala
Učenici uključeni u Erasmus +KA 210 projekt “ETHICS”
proveli su zanimljivo i kreativno istraživanje. Fokusirali su se na povijest Olimpijskih igara.
Analizirali su njihov razvoj od antičke Grčke do modernog doba. Kroz istraživanje su istaknuli ključne trenutke, poput uvođenja zimskih olimpijskih igara i sudjelovanja žena u sportovima. Osim povijesnog aspekta, učenici su se bavili analizom vrijednosti Europske unije, poput poštovanja ljudskog dostojanstva, solidarnosti i jednakosti, te su razmatrali njihovu primjenu u sportu. Kroz primjere fair play-a i inkluzije sportaša s invaliditetom, učenici su naglasili važnost ovih vrijednosti za stvaranje ravnopravnog i pravednog društva.
Rezultate svog rada učenici su predstavili kroz kreativne plakate i izradu e-knjige, čime su dodatno razvili svoje digitalne i prezentacijske vještine. Projekt “ETHICS” pokazao je kako se kroz obrazovanje i sport mogu promicati univerzalne vrijednosti
Doprinosi
Marica Celjak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Marica Celjak, Autor
Vid Pardi-učenik proveo istraživanje, Autor
Nino Đurđan, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> Erasmus
Skraćeni naziv
Olimpic Games - "ETHICS - Explore and Transmit our Heritage and Ideals with Culture and Sport"
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
engleski
Datum izrade materijala
02.01.2025.
Tagovi
#Erasmus+, Small partnership
Datum unosa materijala
02.01.2025.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Television: benefits and side effects
Kolinda Gabrilo
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Strani jezik
Uređeno prije: 13d
1
CLIL: Life in the Stone Age – Comparison of the Old and New Stone Age (Život u kameno doba/ Usporedba starijeg i mlađeg kamenog doba)
Maja Lukić Puškarić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
PDF
Komentari