Rezultati školskog istraživanja Što znam o umjetnoj inteligenciji

Rezultati školskog istraživanja Što znam o umjetnoj inteligenciji

  • Uređeno prije: 11mj
  • 132
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Današnji učenici srednjih škola vezani su s računalima gotovo cijeli svoj život te je cilj ovog istraživanja ispitati u kojoj mjeri su upravo oni upoznati sa sadašnjim uzletom umjetne inteligencije (UI). Jesu li u stanju nositi se s problemima koje nosi umjetna inteligencija te u kojoj mjeri shvaćaju njezinu budućnost. Budući da UI igra važnu ulogu u svim sferama važno je u kojoj mjeri su današnji učenici svjesni rizika i dobrobiti koje nam korištenje UI-e može donijeti. Možemo li i na koji način koristiti UI u obrazovanju. U kojoj mjeri se otvara pitanje etičnosti, pravednosti, privatnost, promicanja suradnje, sigurnosti te pitanje ograničavanja štetne uporabe. Ukupno je anketirano 175 učenika Srednje škole Prelog od 1. do 4. razreda smjera: ekonomist, opća gimnazija, turističko-hotelijerski komercijalist, konobar, kuhar, pekar, mesar, slastičar, pomoćni konobar, pomoćni kuhar i pomoćni slastičar. Istraživanje je provedeno u listopadu 2024. godine kroz 21 pitanje koje ispituje u kojoj mjeri su učenici upoznati s pojmom UI, njihov stav prema UI, korištenje, etičnost te primjenu u nastavnom procesu.

    Doprinosi

    Danijela Naranđa, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT-> Učenje o tehnologiji
    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje-> Digitalno građanstvo

    Skraćeni naziv

    Istraživanje Umjetna inteligencija

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    19.12.2024.

    Tagovi

    Umjetna inteligencija, anketno istraživanje

    Datum unosa materijala

    19.12.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara