Izvanučionička nastava kao primjer integrirane nastave predmeta Povijesti i Biologije

Izvanučionička nastava kao primjer integrirane nastave predmeta Povijesti i Biologije

  • Uređeno prije: 14mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Terenska nastava kao jedan od oblika izvanučioničke nastave, podrazumijeva ostvarivanje planiranih sadržaja izvan odgojno-obrazovne ustanove. Izvanučioničkom nastavom učenici iskustveno uče svojim aktivnim sudjelovanjem u rješavanju postavljenih problema, te isto tako razvijaju kritičko mišljenje i uočavaju uzročno-posljedične veze samim promatranjem prirodnih pojava. Učenici iz Gimnazije Vukovar posjetili su Mađarsku, i imali su priliku integrirati znanja iz Povijesti i Biologije na jedinstven i interaktivan način. Integrirana nastava predstavlja obrazovni pristup u kojem se različiti predmeti kombiniraju kako bi učenici stekli šire i dublje razumijevanje tema. U slučaju terenske nastave učenika Gimnazije Vukovar, posjet Mađarskoj je omogućio povezivanje povijesnih i bioloških sadržaja kroz praktične aktivnosti i promatranja.

    Doprinosi

    Jasminka Bikić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje

    Skraćeni naziv

    Terenska nastava

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    10.10.2024.

    Tagovi

    povijest, Biologija, Izvanučionička nastava

    Datum unosa materijala

    10.10.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara