8 Dimensionen des Wohlbefindens

8 Dimensionen des Wohlbefindens

  • Uređeno prije: 15mj
  • 66
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Učenici će započeti s rješavanjem kviza o mindfulnessu kako bi prepoznali i osvijestili vlastitu razinu pažnje i prisutnosti. Zatim će analizirati pjesmu „Not“ od Erin Hanson, podvlačeći dijelove s kojima se mogu poistovjetiti, te će na temelju toga sastaviti vlastitu pjesmu u paru prema zadanim smjernicama. Nakon toga, vršit će vršnjačku evaluaciju pjesama kako bi procijenili koliko su njihove pjesme slijedile zadane smjernice. U sklopu aktivnosti „Insel des Wohlbefindens“, učenici će identificirati probleme s kojima se susreću u školi i okolini te predložiti rješenja koja se mogu primijeniti za poboljšanje dobrobiti. Svoje će prijedloge povezati s različitim dimenzijama učenikove dobrobiti te surađivati u grupama na razvoju aktivnosti koje će promicati cjelokupno blagostanje.

    Doprinosi

    Helga Kraljik, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Poduzetništvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije

    Bilješke

    1. Insel des Wohlbefindens - Učenici će raditi na prepoznavanju i osvještavanju mindfulnessa kroz kviz. Prilagodite pitanja prema razini znanja i interesima učenika. 2. Pjesma - Učenici će analizirati pjesmu „Not“ i označiti dijelove s kojima se poistovjećuju. Osigurajte smjernice za pisanje pjesme koje odgovaraju njihovoj jezičnoj razini i pružite primjere ako je potrebno. 3. Vršnjačka evaluacija - Pjesme će se evaluirati među učenicima. Postavite jasna pravila i kriterije za ocjenjivanje kako bi evaluacija bila konstruktivna i korisna. 4. Problemi i rješenja - Učenici će identificirati školske probleme i predložiti rješenja. Pružite im okvir za analizu i povezivanje rješenja s dimenzijama dobrobiti, te prilagodite aktivnosti prema njihovom razumijevanju teme. 5. Suradnja u grupama - Učenici će raditi u grupama na razvijanju aktivnosti za promicanje dobrobiti. Prilagodite zadatke prema njihovim sposobnostima i pružite podršku u obliku resursa i smjernica za uspješno izvođenje aktivnosti.

    Skraćeni naziv

    Das Wohlbefinden

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    njemački

    Datum izrade materijala

    26.08.2024.

    Tagovi

    njemački jezik, dobrobit, Wohlbefinden, Insel des Wohlbefindens

    Datum unosa materijala

    26.08.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara