Opis materijala
Učenici će započeti s rješavanjem kviza o mindfulnessu kako bi prepoznali i osvijestili vlastitu razinu pažnje i prisutnosti. Zatim će analizirati pjesmu „Not“ od Erin Hanson, podvlačeći dijelove s kojima se mogu poistovjetiti, te će na temelju toga sastaviti vlastitu pjesmu u paru prema zadanim smjernicama. Nakon toga, vršit će vršnjačku evaluaciju pjesama kako bi procijenili koliko su njihove pjesme slijedile zadane smjernice. U sklopu aktivnosti „Insel des Wohlbefindens“, učenici će identificirati probleme s kojima se susreću u školi i okolini te predložiti rješenja koja se mogu primijeniti za poboljšanje dobrobiti. Svoje će prijedloge povezati s različitim dimenzijama učenikove dobrobiti te surađivati u grupama na razvoju aktivnosti koje će promicati cjelokupno blagostanje.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Poduzetništvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Bilješke
1. Insel des Wohlbefindens - Učenici će raditi na prepoznavanju i osvještavanju mindfulnessa kroz kviz. Prilagodite pitanja prema razini znanja i interesima učenika. 2. Pjesma - Učenici će analizirati pjesmu „Not“ i označiti dijelove s kojima se poistovjećuju. Osigurajte smjernice za pisanje pjesme koje odgovaraju njihovoj jezičnoj razini i pružite primjere ako je potrebno. 3. Vršnjačka evaluacija - Pjesme će se evaluirati među učenicima. Postavite jasna pravila i kriterije za ocjenjivanje kako bi evaluacija bila konstruktivna i korisna. 4. Problemi i rješenja - Učenici će identificirati školske probleme i predložiti rješenja. Pružite im okvir za analizu i povezivanje rješenja s dimenzijama dobrobiti, te prilagodite aktivnosti prema njihovom razumijevanju teme. 5. Suradnja u grupama - Učenici će raditi u grupama na razvijanju aktivnosti za promicanje dobrobiti. Prilagodite zadatke prema njihovim sposobnostima i pružite podršku u obliku resursa i smjernica za uspješno izvođenje aktivnosti.
Skraćeni naziv
Das Wohlbefinden
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
njemački
Datum izrade materijala
26.08.2024.
Tagovi
njemački jezik, dobrobit, Wohlbefinden, Insel des Wohlbefindens
Datum unosa materijala
26.08.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
FIZIKA 8 RAZRED RADNI LISTIĆ Električna struja
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Fizika
DOCX
FIZIKA 8 RAZRED RADNI LISTIĆ Mjerenje električne struje
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Fizika
DOCX
Komentari