Boja: Oblikovanje na plohi – slikanje- Kompozicija i nijanse boja; Kontrast kromatsko- kromatsko, naivna umjetnost: "Proljeće- poput Ivana Rabuzina"- gvaš

Boja: Oblikovanje na plohi – slikanje- Kompozicija i nijanse boja; Kontrast kromatsko- kromatsko, naivna umjetnost: "Proljeće- poput Ivana Rabuzina"- gvaš

  • Uređeno prije: 16mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Učenik u stvaralačkom procesu i izražavanju: -koristi likovni jezik (obvezni pojmovi likovnog jezika i oni za koje učitelj smatra da mu mogu pomoći pri realizaciji ideje u određenom zadatku) -koristi iskustvo usmjerenog opažanja -koristi doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama – koristi slobodne asocijacije te razlikuje doslovne (stereotipi i šablone) i udaljene slobodne asocijacije (originalna rješenja i ideje). Učenik istražuje likovne materijale i postupke u svrhu izrade likovnog uratka. Uočava i izražava osobitosti likovnih materijala i postupaka pri njihovoj upotrebi. Demonstrira fine motoričke vještine (preciznost, usredotočenje, koordinacija prstiju i očiju, sitni pokreti). Učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima. Učenik opisuje: – materijale i postupke – likovne elemente i kompozicijska načela – tematski sadržaj djela (motiv, teme, asocijacije). Učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne radove prema kriterijima: likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza tema i motiva te originalnosti i uloženog truda. Učenik prepoznaje poticaj, osnovnu ideju/poruku te način na koji je to izraženo u likovnom ili vizualnom radu. Likovnim i vizualnim izražavanjem učenik: – uspoređuje na koji način prostornom organizacijom čovjek prilagođava svoj životni prostor prirodnom okruženju i svojim potrebama.

    Doprinosi

    Snježana Sitarić-Knezić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.4.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.4.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.4.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom

    Skraćeni naziv

    Slikamo kao Rabuzin

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    16.07.2024.

    Datum unosa materijala

    16.07.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara