Boja: Oblikovanje na plohi – slikanje- Kompozicija i nijanse boja; Kontrast kromatsko- kromatsko, naivna umjetnost: "Proljeće- poput Ivana Rabuzina"- gvaš
Opis materijala
Učenik u stvaralačkom procesu i izražavanju:
-koristi likovni jezik (obvezni pojmovi likovnog jezika i oni za koje učitelj smatra da mu mogu pomoći pri realizaciji ideje u određenom zadatku)
-koristi iskustvo usmjerenog opažanja
-koristi doživljaj temeljen na osjećajima, iskustvu, mislima i informacijama
– koristi slobodne asocijacije te razlikuje doslovne (stereotipi i šablone) i udaljene slobodne asocijacije (originalna rješenja i ideje).
Učenik istražuje likovne materijale i postupke u svrhu izrade likovnog uratka.
Uočava i izražava osobitosti likovnih materijala i postupaka pri njihovoj upotrebi.
Demonstrira fine motoričke vještine (preciznost, usredotočenje, koordinacija prstiju i očiju, sitni pokreti).
Učenik opisuje osobni doživljaj djela i povezuje ga s vlastitim osjećajima, iskustvom i mislima.
Učenik opisuje:
– materijale i postupke
– likovne elemente i kompozicijska načela
– tematski sadržaj djela (motiv, teme, asocijacije).
Učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne radove prema kriterijima: likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza tema i motiva te originalnosti i uloženog truda.
Učenik prepoznaje poticaj, osnovnu ideju/poruku te način na koji je to izraženo u likovnom ili vizualnom radu.
Likovnim i vizualnim izražavanjem učenik:
– uspoređuje na koji način prostornom organizacijom čovjek prilagođava svoj životni prostor prirodnom okruženju i svojim potrebama.
Doprinosi
Snježana Sitarić-Knezić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.4.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.4.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.4.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.4.2. Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom
Skraćeni naziv
Slikamo kao Rabuzin
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
16.07.2024.
Datum unosa materijala
16.07.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Ispravne i pogrešne slike Boga
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
PPTX
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari