Opis materijala
Odgojno-obrazovni ishodi:
OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje.
- razgovara u skladu sa svojim interesima i potrebama poštujući interese i potreba drugih
- postavlja jednostavna pitanja
- odgovara cjelovitom rečenicom
- upotrebljava riječi: molim, hvala, oprosti, izvoli
- govori više cjelovitih rečenica tematski povezanih u cjelinu
- izgovora glasove i naglašava riječi u skladu s jezičnim razvojem
- točno intonira rečenicu s obzirom na priopćajnu svrhu i poredak riječi u rečenici u skladu s jezičnim razvojem i dobi
- poštuje pravila uljudnoga ophođenja tijekom razgovora
OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i obilježjima jezičnoga razvoja.
- razlikuje slovo od drugih znakova
- prepoznaje slova
- povezuje napisano slovo s glasom
- povezuje glasove i slova u slogove i cjelovitu riječ te riječi u rečenicu
- čita riječi, rečenice, tekstove primjereno početnomu opismenjavanju
- odgovara na jednostavna pitanja nakon čitanja teksta
- postavlja pitanja primjereno početnom opismenjavanju
- prikazuje i čita podatke u grafičkim prikazima i tekstovima drugih nastavnih predmeta (npr. Matematika, Priroda i društvo...)
OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
- povezuje glas s odgovarajućim slovom
- razlikuje slova od drugih znakova
- povezuje glasove i slova u cjelovitu riječ, a riječi u rečenicu
- piše velika i mala slova školskoga formalnog pisma
- prepisuje riječi i rečenice
- samostalno piše riječi i rečenice samo naučenim slovima
- oblikuje kratak pisani tekst primjeren početnomu opismenjavanju
- piše veliko početno slovo: prva riječ u rečenici, vlastita imena i prezimena ljudi i imena naselja ili mjesta u užem okružju
- piše rečenični znak na kraju rečenice
OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
- prepoznaje priču, pjesmu, zagonetku i igrokaz prema obliku
- opisuje situacije, događaje i likove u književnim tekstovima
- prepoznaje i izdvaja riječi koje se rimuju u pjesmama i igrokazima za djecu
- prepoznaje čudesne i izmišljene elemente u pjesmama za djecu i bajkama
- prepoznaje elemente igre riječima u pjesmama za djecu
- prepričava pročitanu priču vlastitim riječima
Doprinosi
Snježana Sitarić-Knezić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.1.1. Učenik razgovara i govori u skladu s jezičnim razvojem izražavajući svoje potrebe, misli i osjećaje.
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.1.3. Učenik čita tekstove primjerene početnomu opismenjavanju i jezičnome razvoju.
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.
Skraćeni naziv
SNJEGULJICA
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
16.07.2024.
Datum unosa materijala
16.07.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Pepeljuga- igra slagalica (Grimm)
Melita Pek
Lektira
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
PDF

Bremenski gradski svirači, J. i W. Grimm
Bogdanka Conjar
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari